اعلام آرای انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال برای استقلال و تراکتور سازی

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز در تارخ 18 آذرماه برگزار شد و از سوی تماشاگران منتسب به تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب اشیاء، رخ داد. از آنجایی که این تخلفات منطبق با بندهای یک و سه ماده 79 آیین‌نامه انضباطی است کمیته انضباطی، تیم تراکتورسازی تبریز را به پرداخت مبلغ 80 میلیون ریال و تیم استقلال را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیاء به داخل زمین مسابقه که در یک مورد به یکی از بازیکنان حریف اصابت کرد، به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

در مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر که در تاریخ 18 آذرماه انجام شد نیز تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم صنعت نفت آبادان مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور مسابقه و پرتاب ترقه رخ داده که منطبق به بندهای یک و 3 ماده 79 بوده است که بر همین اساس کمیته انضباطی، تیم صنعت نفت آبادان را به پرداخت مبلغ 130 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حسین پاشایی، مربی تیم  پارس جنوبی جم به دلیل اعتراض به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد به استناد مفاد ماده 65 آیین‌نامه انضباطی به یک  جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

تیم پارس جنوبی جم به دلیل رفتار غیرورزشی و پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گزارش‌های دریافتی در خصوص دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران که در تاریخ سوم آذرماه 95 از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد، حاکی از بروز تخلفاتی به شرح ذیل بوده که پس از ارجاع به کمیته انضباطی، این کمیته مبادرت به صدور رأی به شرح زیر کرده است.

تیم آلومینیوم اراک به دلیل رفتار تماشاگران و فحاشی به داور 100 میلیون ریال جریمه نقدی

مجید آنجفی، مدیر عامل آلومینیوم اراک به دلیل فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک دو جلسه محروم و 20 میلیون ریال جریمه

آقای حامد فلاحی، ماساژور آلومینیوم اراک به دلیل فحاشی و حمله‌ور شدن به داور به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در جایگاه و 10 میلیون ریال جریمه

آقای کاظم میر جلالی، متصدی تدارکات تیم آلومینیوم اراک به دلیل فحاشی و حمله‌ور شدن به داور به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در جایگاه و 10 میلیون ریال جریمه

آقای میلاد احمدی، بازیکن تیم آلومینیوم اراک به دلیل فحاشی و حمله‌ور شدن به داور به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و 10 میلیون ریال جریمه

آقای سید نوید گلبویی به دلیل فحاشی و حمله‌ور شدن به داور به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در جایگاه و 10 میلیون ریال جریمه محکوم شده است.