جام جهانی تکواندو/ تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

 اولین روز رقابتهای تکواندو تیمی جام جهانی با حضور هفت کشور برتر از جمله جمهوری اسلامی ایران در دو گروه برگزار شد . 
ایران، ترکیه، روسیه و کره جنوبی در یک گروه رقابت می کردند و در این گروه کره جنوبی با کسب مقام اول و تیم ترکیه مقام دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .
در گروه دوم نیز جمهوری آذربایجان، بلژیک و آمریکا رقابت می کردند که در این گروه نیز کشور میزبان مقام اول و تیم بلژیک مقام دوم را به خود اختصاص داده و توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند . 
تیم ملی تکواندو ایران در اولین روز این رقابت ها تیم روسیه را شکست داد ولی در دو رقابت دیگر در برابر تیم های ترکیه و کره متحمل شکست شد و شانس خود برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی را از دست داد . 
تیم ملی کشورمان با هدایت بیژن مقانلو متشکل از شش تکواندوکار از جمله فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و سیاوش فخرایی و مهدی جلالی در این رقابت ها حضور داشت . 
بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی تیم جمهوری آذربایجان با تیم ترکیه و نیز تیم کره جنوبی با تیم بلژیک به رقابت خواهند پرداخت . 
رقابتهای نیمه نهایی و فینال جام جهانی فردا (سه شنبه) در مجموعه ورزشی نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان در باکو برگزار خواهد شد . 
مسابقات جام‌جهانی نیز G2 است و به تکواندوکاران تیم‌های اول، دوم و سوم به ترتیب، 20، 12 و 7.20 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.
تیم ایران در دوره گذشته جام جهانی به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود .