برانکو: انتقادی از بازیکنانم ندارم

 برانکو ایوانکوویچ پس از شکستی که برابر ذوب آهن داشت گفت: به ذوب آهن بابت برد تبریک می‌گویم. نمی توانم از بازیکنان انتقاد کنم چرا که آنها در این دیدار جنگیدند و تلاش کردند و با همه وجود برای پیروزی تلاش کردند.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متاسفم بابت اینکه نتوانستیم روز عید را با یک برد به هواداران مان در سراسر کشور هدیه کنیم.

برانکو که هنوز از هدر رفتن موقعیت های گلزنی تیمش توسط بازیکنان گلایه دارد در این مورد گفت: متاسفانه وقتی با تیم‌های مثل ذوب آهن بازی می‌کنیم نباید فرصت های ۱۰۰ درصد و ۵۰ درصدی را گل نکنیم. وقتی این فرصت ها گل نمی شود تیم حریف از این موقعیت ها به گل می رسند.

ایوانکوویچ با بیان اینکه حریف از روی یک شوت به گل رسید و توانست نتیجه را حفظ کند خاطرنشان کرد: درست است که تیم ما بعد از چهل بازی دومین شکست خود را متحمل شد ما باید به گونه ای خودمان را آماده کنیم که این شکست ها تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکست تراکتورسازی جدی ترین تعقیب کننده سرخپوشان در صدر جدول گفت: در این مورد صحبتی نکرده ایم چرا که لیگ ادامه دارد و از این به بعد نتایج متفاوتی رقم خواهد خورد و لیگ بالا و پایین خواهد داشت.

برانکو ادامه داد: حتی اگر برابر ذوب آهن هم به برتری می رسیدیم اتفاق خاصی رخ نمی داد و تنها اختلاف امتیازهای ما بیشتر می شد. فوتبال به گونه ای است که همه تیم ها در هر مسابقه برای پیروزی به میدان می آیند و این جزو خصوصیات فوتبال است. فصل گذشته هم تا آخرین لحظات قهرمان مشخص نبود.