توصیه یک پرسپولیسی به برانکو

ضیاء عربشاهی در رابطه با قرعه پرسپولیس در مسابقات آسیایی گفت: به هر حال پرسپولیس به قرعه سختی خورده و اگر می خواهد در این بازی ها موفق عمل کند باید تقویت شود.

وی افزود: پرسپولیس با وجود اینکه تیم خوبی است  اما تنها با ۱۳ یا ۱۴ بازیکن کارش را دنبال می کند و این موضوع چندان خوب نیست. تیمی که باید در مسابقات مهمی مانند لیگ قهرمانان آسیا بجنگد باید تمام لیستش را بازیکنان خوب و تاثیرگذار تشکیل دهند. این درست است که ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس خوب بازی می کنند اما نباید با یک تعویض فلسفه کار تغییر کند و همه چیز بهم بریزد.  سرمربی در این شرایط باید تلاش کند تا نفرات تیم را همگام سازی کند. نباید فرق چندانی بین نفرات اصلی و نیمکت نشین باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در چندین پست نیاز به بازیکنان شش دانگ و خوب دارد، به ویژه در خط دفاع. سرمربی تیم هم باید تلاش کند تا فلسفه کاری برای تمام بازیکنان یکی باشد تا سایرین نیز انگیزه کافی را برای حضور در ترکیب  داشته باشند نباید فرق نفرات نیمکت نشین و اصلی زیاد باشد و هنگامی که یک بازیکن به زمین می آید باید آنقدر خوب تلاش کند که از نفر قبلی موثرتر ظاهر شود. به هر حال بازی های آسیایی پیش رو است و تیم برای موفقیت در این مسابقات باید بازیکنان خوب جذب کند.