دایی مخالف جدایی مبعلی از نفت

محسن خلیلی، در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال به ایمان مبعلی گفت: طی صحبتی که با اعضای کادر فنی و آقای دایی در این خصوص انجام داده‌ایم سرمربی تیم اعلام کرده که به هیچ عنوان اجازه جدایی به مبعلی را نمی‌دهد و موافق این انتقال نیست. ما در شرایط فعلی به مبعلی نیاز بسیار زیادی داریم و او هم چند سال است که در نفت بازی می‌کند و تعصب خاصی نسبت به این تیم دارد. 

وی در مورد پیشنهاد پرسپولیس به ایگور پراهیچ هم تصریح کرد: درخواستی از سوی این باشگاه به باشگاه نفت نرسیده اما قطعا بعد از اینکه چنین پیشنهادی به باشگاه برسد درباره آن صحبت خواهیم کرد. اگر چنین پیشنهادی به باشگاه برسد آقای دایی و سایر مربیان تیم نظر خود را در خصوص چنین پیشنهادی اعلام خواهند کرد. 

سرپرست تیم نفت تهران در مورد شایعه حضور مهدی رحمتی در این تیم افزود: در حال حاضر همه تمرکز کادر فنی و مسئولان باشگاه روی بازی با سپاهان در روز جمعه است و قطعا روز شنبه پس از جلسه کادر فنی و مدیریت باشگاه لیست مازاد و لیست مورد نیاز بازیکنان مشخص می‌شود. فعلا همه تمرکز ما به بازی روز جمعه است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. البته باید بگویم که این موضوع حرفه‌ای نیست که هنوز بازی‌ها برای ما تمام نشده پیشنهاداتی به بازیکنان ما می‌شود چون با این کار تمرکز تیم ما به هم می‌خورد. مطمئنا از روز شنبه باشگاه نفت با قدرت وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد. 

خلیلی در مورد اینکه امروز یکی از رسانه‌ها نوشته بود که مبعلی قصد دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند و دایی هم با این موضوع موافق است، افزود: من با دایی شخصا صحبت کردم و او قویا عنوان کرد که اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهد. ما به مبعلی نیاز داریم و طی صحبتی که خود او هم با ما داشت عنوان کرد که علاقمند است در تیم نفت تهران باقی بماند. مبعلی هیچ صحبتی از رفتن نکرده اما طبیعی است که تیم‌های دیگر بازیکنان کلیدی ما را بخواهند.