خداحافظی گواردیولا از مربی گری؟
دیلی تلگراف نوشت:  منچسترسیتی در هفته‌ بیستم لیگ برتر برابر برنلی به میدان رفت. در حالی که در نیمه نخست فرناندینیو که از زمین مسابقه اخراج شد، سیتی در نیمه دوم توانست جبران مافات کند و حریفش را دو بر یک شکست بدهد.

پپ گواردیولا در نشست خبری خود گفت‌: ممکن است برای سه فصل آینده سرمربی منچسترسیتی باشم. شاید هم بیشتر ولی من به پایان دوران مربیگری‌ام نزدیک شدم. از این بابت مطمئن هستم. قرار نیست تا ۶۰ یا ۶۵ سالگی روی نیمکت مربیگری بنشینم. فکر می‌کنم پروسه خداحافظی من از فوتبال همین الان شروع شده است.

سرمربی منچسترسیتی درباره اخراج فرناندینیو در بازی برابر برنلی نیز گفت‌: صحبتی درباره این موضوع ندارم. شما روزنامه‌ نگار هستید و می‌توانید این اتفاقات را ببینید و تحلیل کنید. کار من این نیست. نمی‌توانم درباره داوری صحبتی کنم. این تصمیمی است که گرفته شده است اما من فقط می‌توانم درباره جریان بازی صحبت کنم.
 
بعد از این که ۱۰ نفره شدیم، نیاز به بازیکنانی داشتیم که با سرعت عمل بیشتری توپ را به گردش در بیاورند. به همین خاطر نیز سرخیو آگوئرو و داوید سیلوا را به زمین مسابقه فرستادیم تا بتوانند دفاع حریف را عقب ببرند.

پپ ادامه داد: به گل رسیدیم و البته خوش شانس بودیم که در دقایق پایانی دروازه‌مان باز نشد. تیم حریف نیمی از زمان مسابقه را به بازی مستقیم روی آورده بود. همین مساله کار را برای ما سخت کرد. به‌ هر حال از کسب این پیروزی خوشحال هستم. اعتراف می‌کنم نیمکت نشینی سیلوا و آگوئرو اشتباه بود. اشتباه کردم این تصمیم را گرفتم.
 
با این حال مهم کسب پیروزی بود که به آن دست یافتیم. هدفمان هم همین بود. پس از شکستی که برابر لیورپول در آنفلید داشتیم، باید بهترین واکنش نشان می دادیم.  بازیکنانم شایسته حمایت هستند. از سختی های بازی در لیگ برتر آگاه هستم. به همین خاطر معتقدم در حال‌ یادگیری چیزهای جدیدی هستیم.