چرا لیورپول باید سردار آزمون را به خدمت بگیرد؟
سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روستوف، که یکی از بااستعدادترین جوان لیگ فوتبال روسیه است این مهاجم ایرانی چند ماهی توجه سران باشگاه لیورپول را به خود جلب کرده است ، اما چرا باید این باشگاه انگلیسی آزمون را به خدمت بگیرد؟ 
 
در ماه نوامبر یورگن کلوپ به سران باشگاه لیورپول دستور داد که سردار آزمون را به علت بازی های خوبش و همچنین عملکرد فوق العاده وی در لیگ قهرمانان اروپا، به این باشگاه بیاورند.
 
این بازیکن ایرانی در تیم روستوف روسیه عملکرد بسیار خوبی داشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است، اما آیا او آماده انتقال به باشگاه بزرگی مانند لیورپول است؟
 
لیورپول باید به 5 دلیل که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، سردار آزمون را به خدمت بگیرد: 
 
1. لقب این بازیکن، "مسی ایرانی" است: وی بازیکن بسیار خوبی است و مانند مسی از تکنیک و همچنین قدرت گلزنی بسیار خوبی بهره می برد. به این دلیل لقب او را " مسی ایرانی" گذاشته اند. برخی از تحلیل گران می گویند که او شاید همانند محمد صلاح " مسی مصری" ارزش خریدن نداشته باشد، اما به نظر می رسد که این بازیکن پتانسیل مسی شدن را دارد و استعداد های خوب، او را از مسی مصری متمایز می کنند.
 
2. نیروی جدیدی را به خط حمله لیورپول اضافه می کند: با توجه به این که "دنی اینگز" آمادگی بدنی لازم را ندارد و رابطه یورگن کلوپ با " استوریج" زیاد خوب نیست، به نظر می رسد که انتقال آزمون به لیورپول منطقی باشد.این بازیکن ایرانی باعث می شود که نیروی تازه و البته جوانی به خط حمله لیورپول اضافه شود. وی می تواند قدرت هجومی لیورپول را افزایش دهد و به ستاره این باشگاه تبدیل شود.
 
3. جایگزینی خوب برای سادیو مانه است: لیورپول باید جایگزین خوبی را برای سادیو مانه انتخاب کند. این بازیکن در این ماه نمی تواند اصلا برای لیورپول به میدان برود.وی باید در جام آفریقا بازی کند و دست لیورپول را در خط حمله خالی گذاشته است. آزمون می تواند به عنوان جایگزین خوب این بازیکن سنگالی در لیورپول بازی کند.
 
4. جوانترین ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا: سردار آزمون جوان ترین بازیکن ایرانی است که در لیگ قهرمانان اروپا یعنی در بالاترین سطح فوتبال، بازی کرده است. این بازیکن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2 گل برای روستوف به ثمر رساند. نکته جالب توجه این است  این بازیکن به تیم های بزرگ گلزنی کرده است و یکی از گل های وی وارد دروازه بایرن مونیخ و دیگری وارد دروازه اتلتیکو مادرید شده است. 
 
5. درخشش وی در بازی های ملی: سردار آزمون مهاجم 22 ساله تیم ملی ایران برای تیم فوتبال کشورش بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است و از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. وی تمام انتظارات را در سطح ملی برآورده کرده است. با توجه به کارنامه خوب این بازیکن، به نظر می رسد که سرخ پوشان انگلیسی بهتر است که وی را به خدمت بگیرند.