طرفداران استقلال و تراکتور همچنان محروم

 تصور می شد در جلسه روز دوشنبه اعضای کمیته استیناف پرونده اعتراض این دو تیم از سوی کمیته انضباطی در اختیار کمیته استیناف قرار بگیرد به خصوص که در روزهای پایانی هفته جاری شاهد شروع دور برگشت رقابت ها خواهیم بود. اما این اتفاق رخ نداد و به نوعی می شود گفت محرومیت طرفداران دو تیم استقلال و تراکتورسازی به قوت خود باقی است. 

البته باشگاه استقلال و تراکتورسازی رسما به حیدر بهاروند، سرپرست سازمان لیگ برتر نامه زده اند و به رای صادره اعتراض کرده اند. رایی که موجب خواهد شد استقلال در هفته هفدهم بدون حضور تماشاگر در استادیوم آزادی تهران پذیرای تیم استقلال خوزستان باشد و تراکتورسازی هم محکوم است بدون حضور تماشاگر مصاف خانگی با صنعت نفت آبادان را تجربه کند. 

شاید به خاطر فرصتی که تا شروع هفته هفدهم وجود دارد کمیته انضباطی عجله ای در ارجاع پرونده به کمیته استیناف ندارد و شاید هم نیت داشته باشد که رای ابتدایی را تغییر دهد. به خصوص که دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی در نامه خود تاکید کرده اند که عده قلیلی از تماشاگران که دست به رفتار ناشایست زده اند، از ارکان و خیرخواهان باشگاه نبوده اند و نباید بهای رفتار زشت آنها محرومیت همه تماشاگران باشد.