حمایت همه جانبه تزوریدیس از انصاری فرد

ساواس تزوریدیس، نایب رئیس باشگاه المپیاکوس در مصاحبه‌ای با رادیو ورزش یونان در مورد اظهارات روزهای اخیر پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی این تیم درباره شرایط استفاده از کریم انصاری‌فرد گفت: اگر بازیکنی دارای تجربه است می‌تواند از همان آغاز بازی کند. انصاری‌فرد باید فرصت بازی را بیابد تا نشان دهد که شایستگی دارد، البته این بازیکن نیازمند چند روز جهت آشنایی با هم‌تیمی‌های جدید خود و سیستم تیمی است.

تزوریدیس که پیش از این با حمایت از کریم انصاری‌فرد معتقد بود ارزش این ملی‌پوش ایرانی تا یک سال آینده به 10 میلیون یورو خواهد رسید در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه انصاری‌فرد یک بچه روشن است! بچه بزرگی که اطلاعاتی مبنی بر شخصیت‌های او همانند الماس داشتیم و همین گونه نیز است. پیش از این گفته بودم که 11 بازیکن مثل فوستریس می‌خواهم. 11 بازیکن همانند میلیووگویتس می‌خواهم. الان هم این باور را دارم که انصاری‌فرد می‌تواند به من بگوید که 11 بازیکن مثل او می‌خواهم. سرمربی المپیاکوس انسان جدی است. همه مرتکب اشتباه می‌شویم و شاید این کار را بکند. اما او مربی است و تصمیم می‌گیرد.

کریم انصاری‌فرد پس از پیوستنش به تیم المپیاکوس در دو بازی سوپر لیگ یونان جایی در فهرست 18 نفره نداشت اما در بازی چهارشنبه شب گذشته جام حذفی برای اولین بار به ترکیب اصلی تیمش راه یافت و با گلزنی در دقیقه 81 مانع شکست المپیاکوس شد.