متاسفانه استعمال قلیان در فوتبال ما خوب جلوه داده شده است

حیدر شریفی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد به مسئولان محترم محیط زیست و به ویژه خانم ابتکار اعلام کنم که قرار بود گرد و خاک از اهواز برود اما هنوز نرفته و به همین دلیل پرواز تیم ما لغو شده است.

مربی استقلال خوزستان افزود: فردا یک بازی خوب با تیمی داریم که سرمربی آن علی دایی است. فردی که روی نیمکت انگیزه بالایی دارد و همین انگیزه بالا را به بازیکنانش منتقل می‌کند. بعد از بازی سپاهان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و نقاط ضعف و قوتمان را بررسی کردیم. فردا فقط به فکر پیروزی هستیم و با روند مثبتی که طی کردیم پیروز میدان خواهیم شد.

شریفی گفت: تیم ما، تیم جوانی است و با توجه به تغییراتی که انجام شده، طبیعی است که در برخی بازی‌ها، بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشته باشند. شما دیدید که در بازی با استقلال تهران گل سالم ما را آفساید اعلام کردند. در بازی با سپاهان هم یکی از بهترین عملکردهایمان را داشتیم. در نهایت اگر تیم ما در طول فصل دچار نوسان است، این موضوع طبیعی محسوب می‌شود اما نتایج ما سینوسی نیست.

دستیار پورموسوی درمورد استعمال دخانیات در بین فوتبالیست‌ها، تصریح کرد: من شخصا ندیدم که بازیکنی در تیمی ما سیگار بکشد و معتقد هستم این کار بسیار کار زشتی است. بعضی بازیکنان در فوتبال ما بسیار جوان هستند و متاسفانه موضوع استعمال قلیان خوب جلوه داده شده که این اصلا کار درستی نیست. ممکن است بازیکنانی باشند که این اشتباه را انجام بدهند اما این موضوع در تیم ما اصلا وجود ندارد.

شریفی گفت: همه بازیکنانمان را فردا در اختیار داریم و بازیکنان امشب با انگیزه کافی به تهران خواهند آمد.

وی همچنین گفت که ساعت 10 شب این تیم به تهران خواهد آمد.