واکنش مربی تراکتور به قهرمان کردن پرسپولیس توسط فدراسیون

رحمان رضایی در مورد بازی هفته بیستم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داریم. با توجه به اینکه چند بازیکن کلیدی ما در این بازی محروم هستند به طور حتم کار برای ما سخت می‌شود. پرسپولیس در این هفته‌ها بهترین‌ بازی‌ها را در لیگ ارائه می‌دهد و از انگیزه بالایی برخوردار است. با تمام احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قائل هستم اما ما برای برد و کسب سه امتیاز به تهران می‌آییم.»

وی در رابطه با صحبت‌های برخی از افراد مبنی بر عملکرد ضعیف تراکتورسازی در نیم فصل دوم بیان کرد: «من اعتقادی به اینکه تراکتورسازی ضعیف کار کرده ندارم. تراکتورسازی در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ قرار دارد و در جام حذفی هم یک پای فینال است. تنها تیمی هستیم که در دو جام شانس قهرمانی داریم و چطور می‌شود بعضی از افراد اعتقاد دارند تیم ما ضعیف کار کرده است؟ این صحبت ها غیرمنطقی است و عده‌ای می‌خواهند با مطرح کردن این حرف‌ها تراکتورسازی را به حاشیه ببرند.»

رضایی در رابطه با این مساله که تراکتورسازی در بازی‌های خانگی امتیازات زیادی را از دست داده عنوان کرد: «ما در دو بازی خانگی مقابل صنعت نفت و ماشین سازی 4 امتیاز مهم را از دست دادیم و همین مساله باعث شد که پرسپولیس از ما فاصله بگیرد. دلیل خاصی نمی‌توان برای این مساله عنوان کرد و در صورت تکرار باید دنبال دلیل باشیم.»

مربی تراکتورسازی در مورد ادعاهای مطرح شده در خصوص اینکه مدیران فدراسیون می‌خواهند تیم پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند گفت: «این صحبت‌هایی که در مورد هدف فدراسیون برای قهرمان کردن این تیم می‌شود را قبول ندارم. پرسپولیس زحمت کشید و امروز هم مزد زحماتش را گرفته است. دلایل قانع کننده‌ای برای این ادعاها وجود ندارد و نباید به این مسائل دامن زد.»

رضایی در خصوص اشتباهات داوری در هفته‌های گذشته لیگ برتر افزود: «در این هفته‌ها اشتباهات داوری به اوجش رسید. بازی هفته قبل ما مقابل ماشین‌سازی یک دیدار مهم بود اما دپارتمان داوری از داوری در این بازی استفاده کرد که در این فصل دو بار قضاوت کرده است. در حالی که این بازی مهمترین دربی آذربایجان بود و هر دو تیم تماشاگران متعصبی دارند. داور هم مدیریت بازی را از دست داد و با کارت‌های بی‌موردش بازیکنان ما را برای بازی مقابل پرسپولیس محروم کرد.»

وی در مورد محرومیت درنظر گرفته شده از سوی فیفا برای باشگاه تراکتورسازی گفت: «در حال حاضر فقط محرومیت بازیکنانی که در نیم فصل به ما اضافه شدند مسجل شد و صحبت‌های دیگری که در مورد محرومیت تراکتورسازی می‌شود حاشیه است. تراکتور بازیکنان زیادی دارد و در غیاب چند بازیکن گره‌ای در کار ما ایجاد نمی‌شود. امیدوارم مدیران باشگاه با درایت خودشان بتوانند این مشکل را هر چه زودتر حل کنند.»