نباید اجازه دهیم پرسپولیس از ما فاصله بگیرد

رحمان رضایی در مورد برگزاری دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گفت: مطمئن باشید این بازی با امنیت کامل برگزار خواهد شد. ما در هفته‌های اخیر هم سه بار در استادیوم اختصاصی خودمان بازی کردیم و هیچ مشکلی به‌وجود نیامد، در ضمن هواداران فوتبال در تبریز فهیم هستند و مطمئن باشید این مسابقه در بهترین شرایط برگزار خواهد شد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه از آمادگی تیمش برای تقابل با پرسپولیس در هفته پنجم یاد کرد و اظهار داشت: این بازی برای ما حیاتی است، چون در راه قهرمانی چنین امتیازهایی بسیار مهم است، حتی ممکن است تفاضل گل هم در تعیین تیم قهرمان مؤثر باشد. قطعاً بازی سختی خواهد بود و نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد، چون هر دو تیم قدر هستند. با توجه به شرایط جدول باید پرسپولیس را ببریم تا جای آنها را بگیریم. هدف ما فقط برد است و به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم تا آنها از ما فاصله بگیرند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین درباره دیدار فردای این تیم مقابل چین در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه تصریح کرد: مطمئناً تیم ما با استرس و فشار کمتری نسبت به بازی اول به میدان خواهد رفت، ولی چین محکوم به برد است تا همچنان امیدوار باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: به همین دلیل آنها استرس بیشتری خواهند داشت. در این مسابقه مساوی هم برای ما نتیجه خوبی است و اگر در آنجا منطقی بازی کنیم می‌توانیم موفق شویم. هدف اول ما باید این باشد که گل نخوریم و اگر گل اول را بزنیم مطمئن باشید گل‌های بعدی را هم به‌ثمر خواهیم رساند.