سایپا جایی برای شهباز زاده ندارد

حسین فرکی درباره وضعیت این روزهای تیمش، اظهار کرد: از همان ابتدای فصل که در نتیجه‌گیری مشکل داشتیم معتقد بودم که مشکل تیم ما فنی نیست. به هر حال به نیم فصل رسیدیم و با تقویتی که تیم‌مان را انجام دادیم این روزها وضعیت نسبتا خوبی را داریم.

وی افزود: به هر حال تیم ما از همان ابتدا با تغییرات زیادی مواجه شده بود. هم از نظر مدیریت، هم از نظر کادرفنی و هم از نظر بازیکن شاهد تغییرات زیادی بودیم و نیازمند زمان بودیم که تیم‌مان را بهبود ببخشیم. همین اتفاق هم رخ داد. البته ما با اضافه کردن چند بازیکن شرایط تیم‌مان را بهتر کردیم اما واقعیت این است که هنوز به طور صددرصدی به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.

فرکی اضافه کرد: در نیم فصل اول به غیر از مشکلاتی که داشتیم با مصدومیت برخی بازیکنان‌مان از جمله حامد شیری و مهدی ترابی مواجه بودیم که همین موضوع هم روی عملکرد تیمی ما تاثیر گذاشته بود. با گذشت زمان همه چیز درست شد و الان سه برد پیاپی آورده‌ایم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد. نگاه ما در لیگ اینگونه است که طوری بازی کنیم که در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

وی درباره زمان بازگشت مهدی ترابی هم گفت: ‌با توجه به اینکه الان دو هفته است  پایش را از گچ باز کرده طبق اعلام دکتر خانلری پزشک تیم ملی و همین‌طور دکتر چشمه‌سری پزشک خودمان فکر می‌کنم دو هفته دیگر بتواند تمریناتش را شروع کند.

سرمربی سایپا درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر گسترش فولاد، بیان کرد: گسترش تیم بسیار خوبی است که فراز کمالوند دو سال با این تیم کار کرده است و شناخت خوبی از این تیم دارد. به هر حال ما همین روزها وضعیت خوبی داریم و با توجه به اینکه در دیدار رفت به نتیجه مساوی رسیدیم به دنبال این هستیم در دیدار برگشت پیروز میدان باشیم.

فرکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اعتراضاتی که این روزها به داوری می‌شود، گفت: صحبت من کلی است و درباره یک داور و یا یک مربی نمی‌خواهم صحبت کنم. وقتی جریانی ایجاد می‌شود و در راستای این جریان اعتراضات به داوری زیاد می‌شود قاعدتا این موضوع فشار و استرس را در میان داوران بیشتر می‌کند. به هر حال داوران تحت فشار هستند اما باید بپذیریم یک جاهایی هم همکاران ما حق دارند و به خاطر همین حق اعتراض می‌کنند اما به نظر من بهتر است اعتراضی به داوری انجام نشود.

وی افزود: وقتی به داور اعتراض می‌کنند باعث می‌شود داوران در آن دیدار با استرس زیادی بازی را ادامه بدهند اما به هر حال همین داوران هم گاهی با سوت‌های اشتباه مربیان را جابجا می‌کنند. من معتقدم اشتباه داوری وجود دارد اما این اشتباه صددرصد سهوی بوده و از روی عمد نبوده است. به اعتقاد من بهتر است اعتراض‌ها به داوری کمتر باشد زیرا اعتراض به داوری کار حرفه‌ای نیست. همکاران من باید بدانند اگر به داوران اعتراض نکنند حق‌شان پایمال نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سجاد شهباززاده به سایپا بپیوندد، گفت: متاسفانه جای خالی نداریم. اگر جا داشتیم با کمال میل قبول می‌کردیم که سجاد به سایپا بیاید. او بازیکن خوب و تاثیرگذاری است و پیش از اینکه به تراکتور برود به دنبال جذبش بودیم.