نسخه مرفاوی برای تقابل استقلال با پرسپولیس و السد

صمد مرفاوی، درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) استقلال با السد اظهار کرد: درست نیست من از لحاظ فنی درباره این تیم صحبت کنم اما به علت عرقی که به این باشگاه دارم دوست دارم تیمم موفق شود و آرزو دارم بتواند السد را شکست دهد تا به دور گروهی مسابقه‌ها صعود کند. استقلال پتانسیل این را دارد که با شکست دادن قوی‌ترین نماینده فوتبال قطر، به مرحله بعد راه پیدا کند.

وی ادامه داد: استقلال با جوان‌گرایی که کرده، پتانسیل این را دارد که همه را غافلگیر کند. این تیم از جوانان خوبی بهره می‌گیرد و قطعا از این جوان‌گرایی نیز جواب خواهد گرفت. البته شرایط استقلال سخت است زیرا دو بازی سخت با السد و پرسپولیس دارد. پس باید از لحاظ روحی وضعیت این تیم بهتر شود.

سرمربی صبای قم درباره اتفاقاتی که قبلا برای استقلال و حذف از آسیا رخ داد تصریح کرد: استقلال الان به دلیل محرومیت، نتوانسته خود را تقویت کند و شاید از لحاظ روحی وضعیت خیلی خوبی نداشته باشد. اما این مشکلات همیشه بوده است. در سال‌های گذشته نیز این اتفاق به نوع دیگری رخ داد. به دلیل کم‌کاری بعضی از افراد و ارسال نکردن لیست تیم برای مسئولان AFC استقلال به طرز عجیبی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این اتفاقات مربوط  به مدیریت تیم می‌شود و باید از لحاظ شیوه کار مدیریتی تقویت زیادی انجام شود اما در هر صورت دوست دارم استقلال با تمام این مشکلات به مرحله بعد صعود کند زیرا حذف در این مرحله شایسته تیمی که در صدر فوتبال آسیاست، نیست.