آبی پوش شدن مدافع برزیلی منتفی شد

علی پورکیانی در مورد مشخص شدن الفتح عربستان به عنوان چهارمین تیم گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا،‌ گفت: دیگر فرقی نمی کند با کدام تیم‌ها باید روبرو شویم. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا جنگی است که باید در تمام آن‌ها با همه توان در میدان حاضر شویم. الفتح و هر تیم دیگری فرقی نمی‌کند باید برای برد به میدان برویم.

وی افزود: جا دارد به استقلال بابت پیروزی مقابل السد قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم. پیروزی بسیار خوبی بود بار دیگر غیرت مقابل پول به پیروزی رسید. جوانان ایرانی همشه چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در میدان ورزش نشان دادند وقتی پای غیرت وسط بیاید کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی تیمش و اینکه شاید این مسئله کارشان را در آسیا دچار مشکل کند، عنوان کرد: دیگر زمانی نیست که بخواهیم روی این مسائل ریز شویم. یکشنبه با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان جلسه داریم و در این موارد صحبت می‌کنیم. حریفان و تاریخ مسابقات ما به طور دقیق مشخص شده است. امیدوارم مسئولان استانی و فدراسیون همکاری و همیاری لازم را داشته باشند تا مشکلاتمان حل شود.

پورکیانی در مورد بحث جذب مارسیو مدافع برزیلی، خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات برای باشگاه ما به اتمام رسیده و جذب این بازیکن هم منتفی شد.

وی در مورد دیدار تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل صنعت نفت، گفت: دربی‌های خوزستان همیشه زیبا و جذاب است. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و بدون شک کار آسانی در پیش نداریم امیداوریم در این مسابقه بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.