خداداد: مشکلات مالی  برطرف نشود اتفاقات بدی رخ خواهد داد

خداداد عزیزی به مشکلات تیمش در آستانه دیدار مقابل تراکتورسازی اشاره کرد  اظهار داشت: ما انواع مشکلات را داریم که مهم‌ترین موضوع به مسائل مالی مربوط می‌شود. طبیعتاً وقتی بازیکن با مشکل مالی مواجه است از لحاظ تمرکز و مسائل روحی و روانی به هم می‌ریزد و ما هم نمی‌توانیم بابت مسائل فنی به آنها فشار بیاوریم. آنها واقعاً تا اینجا مردانگی کرده و هیچ چیزی نگفته‌اند. اگر مشکلات مالی ما برطرف نشود واقعاً اتفاقات بدی برای تیم رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با این شرایط خانواده عباسی همچنان تیم‌داری کرده و به تعهدات خودشان عمل نمی‌کنند، گفت: من نمی‌توانم جای آنها صحبت کنم، چون سرمربی هستم. من هر فکری در مورد این فوتبال می‌کنم به نتیجه نمی‌رسم. جدا از بحث‌های بیرونی باید بگویم که در زمین مسابقه در خیلی از بازی‌ها شایسته برد بودیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. مگر می‌شود این همه توپ را تبدیل به گل نکنیم؟! ما در تمرینات خیلی روی این مشکلات کار می‌کنیم، ولی متأسفانه در مسابقه همه چیز عوض می‌شود.

عزیزی در خصوص اینکه خودش گفته بود که اگر باشگاه پول بازیکنان را نداد، از سیاه‌جامگان جدا می‌شود، تصریح کرد: امشب جلسه‌ای داریم تا مدیران باشگاه با بچه‌ها صحبت کرده و اعلام کنند که چه زمانی قرار است پول بدهند. این بچه‌ها بدون تعارف منت گذاشته‌اند و تا الان صدای‌شان درنیامده است. آخر کدام تیم در لیگ برتر فقط به بازیکنانش 20 درصد پول داده است؟ من هم به خاطر آنها مانده‌ام تا کنارشان باشم.

وی در خاتمه راجع به بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی سختی است و با تیمی بازی داریم که بعد از شکست خوردن پرسپولیس در دربی، حالا انگیزه زیادی برای نزدیک شدن به صدر جدول دارد. با این حال ما تا آخرین توان خود تلاش خواهیم کرد. قطعاً مقابل تراکتورسازی از پیش‌بازنده نیستیم. باید در این بازی خانگی امتیاز بگیریم.