حمایت سرمربی منچستر یونایتد از پوگبا

باشگاه منچستریونایتد در تابستان گذشته مبلغ ۸۹ میلیون پوند برای جذب «پل پوگبا» صرف کرد تا باعث شود این بازیکن سابق آکادمی اش به عنوان گران ترین بازیکن جهان شناخته شود.

«ژوزه مورینیو» که از ابتدای فصل اغلب از پوگبا حمایت کرده است، اعتقاد دارد نقل و انتقالات آینده ثابت می کند که او ارزش این قیمت را دارد.

مربی پرتغالی گفت: به نظرم او شرایط فوق العاده ای دارد ولی فکر می کنم موشکافی روی او سخت و دشوار است. اما آن قیمتِ بودنِ کسی مثل او و همچنین قیمت ارزش اوست. تقریباً مطمئنم که در تابستان آینده بازیکنانی با فقط نیمی از کیفیت او احتمالاً با همان پول یا بیشتر قیمت گذاری می شوند، پس صبر می کنم برای آن لحظه که او از این موشکافی رها شود. به نظرم دو سال دیگر پی می برید که وی ارزان بود اما باید قبول کنم که باشگاه های زیادی این آینده نگری را ندارند که بفهمند چه اتفاقی در آینده نزدیک می تواند رخ دهد.

وی افزود: چند سال پیش یک پدیده ۲۵ میلیون پوند بود. امروز حتی یک بازیکن ساده ۲۵ میلیون پوند نیست، این یک آینده نگری از یک بازیکن است. به نظرم تابستان آینده چندین شگفتی در این سطح رو می شود و احتمالاً پل جایگاه گران قیمت ترین بازیکن جهان را از دست خواهد داد، که شاید چیز خوبی باشد.