بازیکن نفت: پول نیست درب فوتبال را تخته کنیم
وحید حمدی نژاد درباره احتمال حضور بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در فدراسیون فوتبال در اعتراض به مشکلات مالی این تیم، بیان کرد: تکلیف این موضوع مشخص نیست. در حال حاضر به محل تمرین تیم نفت آمده ایم تا با بررسی وضعیت، برای حضور در فدراسیون فوتبال به جمع بندی برسیم. فعلا منتظر هستیم تا از باشگاه خبری برسد و اگر مسئولان باشگاه برای رفع مشکلات مالی تدبیری به خرج دهند، به فدراسیون نمی رویم.

 وی افزود: روز گذشته نامه ای را تنظیم کردیم و در این نامه از مهدی تاج خواستیم به مشکلات مالی رسیدگی کند. البته این مشکل به کل فوتبال ایران مربوط می شود و تنها تیم نفت چنین بحثی ندارد. باید قبول کنیم فوتبال ما ورشکسته شده است. حدود 700 میلیون برای سال گذشته و امسال از نفت تهران طلب دارم و جالب این جا است که اداره مالیات برای همین مبلغ مالیات می گیرد و ادعا می کند فوتبالیست سرانجام پولش را از باشگاه می گیرد. شش سال است نتوانستم 100 میلیون از صبا بگیرم اما مجبور شدم مالیات همین پول را پرداخت کنم.

حمدی نژاد در ادامه تصریح کرد: وضعیت فوتبال ایران روز به روز بدتر می شود و می دانید نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به تیم های عربی با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند. اگر پول نیست درب فوتبالمان را تخته کنیم. نفت تهران با وجود مشکلات مالی هر سال بهترین نتایج را کسب می کند. خانواده های ما وضعیت دشواری را تجربه می کنند و باید بخش زیاد از 200 میلیونی که تاکنون از تیم نفت گرفته ام، مالیات بدهم.

وی با اشاره به صبوری بازیکنان تیم نفت برای رفع مشکلات مالی گفت: با توجه به بحث انتقال باشگاه نفت به بخش خصوصی برای دریافت مطالباتمان صبر کردیم. مسئولان باشگاه حدود 2 ماه پیش قول دادند که تا پایان بهمن حدود 20 درصد دیگر از قرارداد ما را پرداخت کنند تا سقف دریافتی مان تا پایان این ماه به 60 درصد برسد اما با گذشت حدود هفت روز از  پایان بهمن یک ریال هم نگرفته ایم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در پایان اظهار داشت: حساب های مالی چند بازیکن تیم ما به دلیل بدهی به اداره مالیات مسدود شده و تمرکزمان از بین رفته است. به هرحال امیدوارم مسئولان باشگاه در آستانه عید نوروز تا حدی به فکر بازیکنان باشند.