سرمربی بارسلونا از فوتبال خداحافظی می کند؟

بارسلونا امشب (شنبه) در هفته‌ بیست و ششم لالیگا به مصاف سلتاویگو می‌رود.

لوییس انریکه گفت‌: بازی برابر تیمی که خوب دفاع می‌کند و در همه مناطق زمین تیم حریف را پرس می‌کند، سخت است. سلتاویگو یکی از سخت‌ترین حریفان در لالیگاست. این تیم توانست در دیدار رفت ما را در نوکمپ شکست بدهد. باید بهترین نمایش خود را به اجرا بگذاریم.

بارسلونا پس از تساوی رئال‌ مادرید با یک بازی بیشتر توانست بامداد پنجشنبه صدرنشین لالیگا شود. سرمربی آبی‌اناری‌ها در این‌باره اظهار کرد: اکنون در لالیگا در شرایط خوبی قرار داریم. باید همه ۱۰ امتیازها را کسب کنیم تا این موقعیت را از دست ندهیم. تمرکزمان روی مهم‌ترین چیزها در یک فصل یعنی جام‌هاست. مادرید می‌تواند سه امتیاز دیگر کسب کند اما باید همیشه آماده باشیم تا بتوانیم در همه بازی‌ها پیروز شویم.

انریکه پس از دیدار برابر اسپورتینگ خیخون اعلام کرد و در پایان فصل بازی را ترک می‌کند. او در این زمینه هم گفت‌: تصمیمی را اعلام کردم که مدتی بود روی آن تمرکز کرده بودم. این یک تصمیم شخصی بود. نمی‌خواهم درباره فرضیات صحبت کنم. تنها میخواهم تا پایان فصل از این ماجراجویی لذت ببرم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و در کدام تیم به مربیگری خواهم پرداخت. می‌خواهم یک سال استراحت کنم اما نمی‌دانم همسرم می‌تواند یک سال مرا در خانه تحمل کند یا نه.