حمایت پیشکسوت پرسپولیس از تصمیم برانکو درباره رضاییان

پایان رافت با اشاره به برتری ۲ بر صفر پرسپولیس برابر نفت در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: پنج بازیکن پرسپولیس در این بازی غایب بودند اما اخراج دروازه بان نفت کار پرسپولیس را آسان تر کرد.

وی افزود: در طول این لیگ بارها دیدیم که مهدی طارمی، سیدجلال حسینی و حتی کمال کامیابی نیا غایب بودند و جایگزین ها هم عملکرد خوبی داشتند. در بازی برابر نفت هم بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند تا نشان دهند پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم تصریح کرد: این پرسپولیس مانند  تیم ما با مربیگری علی پروین در سال ۷۸ می‌ماند. در آن زمان ما سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم. تراکتور به نظر من هنوز در شوک آن مشکلی است که برایش به وجود آمد و فکر نمی‌کنم که دیگر این تیم تهدیدی برای قهرمانی پرسپولیس محسوب شود. استقلال هم که چندین امتیاز پایین‌تر از پرسپولیس است و نمی‌تواند به این تیم برسد.

رافت در خصوص احتمال مغرور شدن بازیکنان پرسپولیس در این شرایط، گفت: بازیکنان خودشان باهوش هستند. البته در راس این تیم نفراتی مانند برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری و محمود خوردبین حضور دارند که واقعا وزنه سنگینی برای پرسپولیس هستند و حضورشان برای هر تیمی نعمت محسوب می‌شود. فکر نمی‌کنم با وجود این نفرات تیم به مشکل بخورد. 

وی در مورد رفتار برانکو با رامین رضاییان و اخراج وی از تیم تصریح کرد: برانکو کاملا ایرانی‌ها می‌شناسد و به اعتقاد من برخورد خوبی با رامین کرد. رضاییان باید بداند در چه باشگاهی بازی می‌کند و  اسم پرسپولیس خیلی بزرگ تر از اسم هر بازیکنی است. اگر برانکو این رفتار را نمی‌کرد شاید تبعات حاشیه ها سنگین تر می شد. البته این کار برانکو نتیجه داد و از نظر مهره هم پرسپولیس با کمبودی مواجه نیست. باید یک جا جلوی این رفتار ها در تیم گرفته می‌شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد بازی با استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تصریح کرد: این مسابقه، بازی فوق‌العاده حساس برای هر دو محسوب می‌شود. هم پرسپولیس و هم استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند و نتایج خوبی نیز گرفته اند. استقلال خوزستان نفرات خوبی دارد و با توجه به مشکلات مالی باید به کادر فنی این تیم  آفرین گفت و آنها را تحسین کرد. از طرفی استقلال خوزستان تیمی است که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند و این نویدبخش یک بازی خوب است.