گلایه بازیکن سابق پرسپولیس از ناداوری ها

 ماشین سازی در قعر جدول است و صنعت نفت در معرض سقوط به قعر. حمید علی عسگری که به همراه فرهاد کاظمی به امید بهبود شرایط به ماشین‌سازی آمده، حالا شاهد نتایج ضعیف این تیم است و برای فرار از سقوط می‌جنگند. اینکه چه اتفاقی باعث شده که آمدن فرهاد کاظمی و حضور مهره‌های تأثیرگذار نتوانسته ماشین سازی را نجات دهد، موضوعی است که علی عسگری به آن اشاره می‌کند و درباره اش  توضیح می‌دهد.

 

*با باخت‌هایی که ماشین سازی در هفته‌های اخیر داشته، کارتان سخت‌تر هم شده.

 

 بله، متأسفانه بازی قبل هم باختیم اما به نظر من هنوز وقت برای جبران هست.

 

*بازی با صنعت نفت آبادان اما برای شما می‌تواند بازی تأثیرگذاری باشد.

 

 صد در صد بازی حساسی است. احتمال پایین آمدن صنعت نفت آبادان هم هست و به همین دلیل این بازی خیلی در سرنوشت دو تیم تأثیرگذار است. به همین خاطر ما همه تلاش مان را می‌کنیم تا برنده بازی باشیم.

 

*با این حال اما صنعت نفت در بازی با تراکتور، نشان داده که در یادگار خوب نتیجه می‌گیرد.

 

 هر بازی شرایط خودش را دارد و نمی‌توانیم بازی تراکتور با صنعت نفت را با بازی ما مقایسه کنید. ما همه تلاش مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

*این انگیزه در همه بازیکنان ماشین سازی وجود دارد؟

 

 بله، ما تمرینات خیلی خوبی داریم و بازیکنان با انگیزه‌تر از همیشه هستند. امیدواریم با همین روند بتوانیم در بازی با صنعت نفت نتیجه خوبی بگیریم.

 

*خیلی‌ها انتظار داشتند که با آمدن فرهاد کاظمی شرایط ماشین سازی تغییر کند اما این اتفاق نیفتاد.

 

- تیم ما از نظر فنی خیلی خوب توانسته کار کند و از این لحاظ هیچ نقصی ندارد.

 

*پس گره کار شما کجاست؟

 

 به نظر من مشکلات داوری خیلی روی نتایج ماشین سازی و قعرنشینی این تیم تأثیرگذار بوده. تاکنون روی خود من سه پنالتی صددرصد انجام شده که داور نگرفته. این اشتباهات برای ما خیلی سنگین است. اگر این پنالتی‌ها را می‌گرفتند ما الان 5 امتیاز بیشتر داشتیم و در شرایط تیمی مثل ماشین سازی، 5 امتیاز هم 5 امتیاز است.

 

*باشگاه فکری برای حل این مشکل نکرده؟

 

 به هرحال طبیعی است که نامه نگاری‌هایی در این رابطه با فدراسیون فوتبال داشته‌اما چه فایده‌ای دارد؟ امتیازهای از دست رفته ما که برنمی گردد.

 

*از نظر مالی که مشکل خاصی ندارید؟

 

 نه شکر خدا. از نظر مالی مشکل خاصی نداریم.

 

*با این وضعیت بازی با صنعت نفت را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

 

 صد در صد این بازی، بازی زیبایی خواهد شد چون مربی هر دو تیم از بهترین مربیان لیگ هستند و هر دو با شناختی که از یکدیگر دارند برای پیروزی می‌آیند. به همین خاطر این مسابقه، بازی زیبایی می‌شود اما در نهایت اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ماشین سازی برنده خواهد بود.