سوال جالب پیشکسوت آبی پوشان درباره آینده استقلال

حسن روشن درباره پیروزی استقلال مقابل لوکوموتیو اظهار کرد: خدا را شکر که استقلال پیروز شد و حالا باید تلاش کند این روند را حفظ کند. آنها خوب بازی کردند ولی کار سختی در ادامه دارند.

وی درباره اینکه منصوریان مدعی شده که از سوی هیات مدیره باشگاه حمایت نمی‌شود، گفت‌: ما که از اول گفتیم هیات مدیره استقلال مشکل دارد. مدیرعامل این باشگاه هم ضعیف است. مدیرعاملی که اعلام می‌کند که هیات مدیره را عوض می‌کند، نمی‌داند که چنین اختیاری را ندارد. بهتر است منصوریان کاری به این مسائل نداشته باشد و کار خودش را بکند چون مردم خودشان همه چیز را می‌فهمند. تیم وقتی که می‌برد همه اعضای هیات مدیره‌اش مدعی می‌شوند که این برد مال آنها است.

پیشکسوت استقلال ادامه‌ داد: بخشی از مشکلات استقلال به این برمی‌گردد که این تیم آکادمی ندارد و مجبور است خرج های سنگین بکند. همه می‌دانند که هیات مدیره استقلال این کاره نیست و منصوریان خیلی از تصمیمات را شخصا می‌گیرد. این جا یک کمیته فنی باید وجود داشته باشد که نیست. یک مسئله ساده اینجا مطرح است و آن هم این که اگر استقلال امسال پول ندارد به بازیکنان بدهد، سال بعد چه کار می‌خواهد  بکند؟ بازهم می‌گویم که بهتر است منصوریان چیزی نگوید و فقط به فکر تمرین کردن باشد چون مردم همه چیز را می‌دانند.