شرایط پرسپولیس بسیار متفاوت شده است

 رسانه‌های قطری بخش مهمی از مطالب ورزشی خود را به بازی امروز پرسپولیس – الریان اختصاص دادند که از آن جمله می‌توان به روزنامه الوطن اشاره کرد که یک صفحه را به این بازی اختصاص داد.

 

در این میان صحبت‌های روز گذشته بازیکن سابق تیم‌های یوونتوس، بارسلونا، رئال مادرید و آژاکس آمستردام که پیش از این در کسوت سرمربی لخویا برابر پرسپولیس قرار گرفته بود باعث شد تا رسانه‌های قطری درباره این بازی با احتیاط بیشتری به تحلیل و اظهار نظر بپردازند و صحبت‌های سرمربی الریان را بازتاب بدهند. این بازی به دلیل در پیش بودن بازی قطر با ایران اهمیت بیشتری یافته است و صحبت‌های لادروپ هم در مقام حضور تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی ایران قابل توجه بوده و به منزله اعتراف به قدرت تیم ملی ایران نیز تلقی می‌شود که به طور قطع باید برای هموطنان و تیم ملی خوشایند باشد.

 

لادروپ روز دوشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت کرد و اظهارات وی مخابره شد ودر این میان، حرف‌های او مبنی بر اینکه؛ معتقدم ما در گروهی قرار داریم که دو تیم برتر قاره آسیا حضور دارند یعنی الهلال عربستان و پرسپولیس ایران. ما هم با تمام وجودمان برای صعود تلاش می‌کنیم و سعی می‌کنیم شانس خود را زنده نگاه داریم.

 

وی ادامه داده بود: شرایط پرسپولیس با زمانی که در لخویا مقابلش قرار گرفتم بسیار متفاوت شده است. آنها به مراتب بهتر از آن زمان شده‌اند و تیمی نیستند که می‌شناختیم. پرسپولیس در آن زمان در رده پنجم لیگ ایران بود ولی امروز با اقتدار و اختلاف امتیاز در صدر جدول لیگ ایران هستند.

 

صحبت‌های سرمربی الریان به منزله تصویری است که از نماینده فوتبال ایران به آسیا القا شده است و همین امر بیانگر آن خواهد بود که توجه به این تیم‌ها و فراهم آوردن شرایط هرچه بهتر در تمام بخش‌ها برای حفظ این چهره تاثیرگذار از ایران به جای کارشکنی و اختلال و به منظور خدشه‌دار کردن به این نما چه اهمیتی دارد.

 

از سوی دیگر شکی نیست سرخپوشان هم اسیر این تعریف و تمجیدها نخواهند بود و با علم به هوشیاری و آمادگی حریف برای استفاده از کوچکترین غفلت و کار دشواری که پیش رو دارند با تمرکز و انرژی کامل در این دیدار و سایر بازی‌های خود حاضر خواهند شد.