زمین تمرینی جدید بارسلونا تغییر نام می دهد

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به منظور گرامیداشت یاد یوهان کرایف در نظر دارد یکسری اقدامات انجام دهد که احداث یک زمین جدید با نام این اسطوره هلندی از جمله آنهاست.

کرایف که یکی از اسطوره‌های باشگاه بارسلونا و دنیای فوتبال است و خیلی‌ها او را بدعت‌گذار فلسفه تیکی‌تاکا در باشگاه بارسلونا می‌دانند، سال گذشته در سن 68 سالگی در گذشت و اکنون باشگاه بارسلونا در نظر دارد با انجام برخی اقدامات یاد او را زنده نگه دارد.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امروز (شنبه) اعلام کرد که زمین تمرینی جدید آبی‌و‌اناری‌ها «یوهان کرایف» نامگذاری خواهد شد.

او گفت: استادیومی بعدی که در مجموع تمرینی سیوتات اسپورتیوا ساخته می‌شود را یوهان کرایف خواهیم گذاشت. باشگاه همچنین برای گرامیداشت یاد کرایف در نظر داد که مجسمه‌ای در محل احداث ورزشگاه نوکمپ جدید بسازد. ضمن اینکه بخشی از موزه باشگاه بارسلونا هم به معرفی افتخارات و تاریخ دوران حضور کرایف در این باشگاه اختصاص پیدا خواهد کرد.

طبق اعلام باشگاه بارسلونا توپ طلایی که کرایف سال 1974 در دوران حضورش در بارسلونا برد و پیراهن او در بارسا از جمله چیزهایی هستند که در موزه اسطوره فقید کاتالان‌ها قرار خواهد گرفت.