یک مربی ایرانی مدرس AFC شد+عکس

محمد حبیبی همواره یکی از مربیان بی حاشیه و سازنده فوتبال ایران محسوب می شود، مربی ای که تاکنون توانسته دروازه بان های موفقی را به فوتبال ایران معرفی کند. او پس از سال ها آموزش و دریافت مدارک معتبر مربیگری، اکنون به عنوان مدرس دروازه بانی می تواند در کشورهای مختلف به تدریس بپردازد.

حبیبی در رابطه با این موضوع گفت: با توجه به حساسیتی که همیشه روی آموزش داشتم پیش از این مدرک مربیگری درجه A آسیا و دورهای تخصصی درجه دو و یک آموزش دروازه بانی را گرفته بودم، سال گذشته نیز زیر نظر هارون، مدرس معروف عمانی دوره مدرسی مربیگری دروازه بانی را پشت سر گذاشتم تا اینکه دو روز پیش از فدراسیون فوتبال با من تماس گرفته شد و مدارکی را از من خواستند تا تحویل آنها بدهم و به امید خدا کار مدرسی مربیگری دروازه بانی را آغاز کنم.

 

او ادامه داد: البته دوره های تدریس بنده از ایران آغاز می شود تا بتوانم مربیان دروازه بانی خوبی را تحویل فوتبال ایران بدهم و تجربیات خوبی نیز کسب کنم و پس از آن نیز با نظر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و AFC در کشورهای دیگر نیز تدریس خواهم کرد، البته من نمی دانم دوستان دیگر هم مدارک خود را تحویل داده اند و یا خیر. 

 

وی در رابطه با مدرسان مربیگری ایران در آسیا گفت: در رابطه با دروازه بانی تنها می توانم بگویم و آن هم اینکه جلال بشرزاد تنها مدرس دروازه بانی ایران در آسیاست، آقاجلال همیشه دستی بر آموزش دارد و یکی از مطرح ترین مدرسان دروازه بانی در آسیا هستند.

حبیبی درباره وضعیت مصدومیت ایمان صادقی گفت: متاسفانه نمی دانم چرا بعضی از دوستان می گفتند ایمان در دیدار برابر خیبر وقت کشی می کند، ما تصاویری از کمر وی در سایت منتشر کردیم و همه دیدند مصدومیت او چه اندازه بود، او تا روز شنبه نمی توانست حتی دو متر بدود، روز گذشته توانستیم تا سی درصد او را آماده کنیم و امروز باید ببینیم می تواند در دیدار فردا بازی کند یا خیر، البته ما مشکلی بابت دروازه بانی نداریم چرا که هم نیما میرزازاد و هم علیرضا حیدری در اوج آمادگی به سر می برند. 

 

وی در این باره ادامه داد: دوران فوتبال من نشان می دهد که هیچگاه دنبال وقت تلف کردن نبودم، آقای مایلی کهن هم از این دست کارها متنفر است، بنابراین امیدوارم دوستان کم لطف نباشند و در این باره زود قضاوت نکنند. 

 

مربی ملوانان در رابطه با بازی های باقیمانده ملوان گفت: این روزها با تمام وجود به فکر تیم هستیم تا بتوانیم صعود آن را مسجل کنیم، لحظه ای از کار کردن دست نکشیدیم اما باید قبول کرد دیدارهای حساسی در پیش داریم و همین موضوع ما را ترغیب می کند تا با تمام توان به پیش بتازیم، باور کنید این شب ها، یک خواب آرام نداریم!

 

حبیبی در پایان در رابطه با انزلی چی ها گفت: از همه آنها ممنونیم، هواداران در این فصل هم مانند قبل سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود از ما حمایت کردند، امیدوارم این حمایت ها تا بازی آخر باشد و البته ما هم بتوانیم با یک صعود شیرین، از خجالت آنها دربیاییم.