تمجید مهاجم ملی پوش پرسپولیس از طارمی بعد از خراب کردن پنالتی

وحید امیری پس از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الریان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی بود. امیدوارم 2 بازی آینده خودمان را ببریم و صعودمان به مرحله بعد را قطعی کنیم.

وی در مورد پنالتی که مهدی طارمی از دست داد تأکید کرد: مهدی طارمی همیشه برگ برنده پرسپولیس بوده است. پنالتی همیشه 50-50 است. چه کسی گفته که اگر او پنالتی‌اش را پایین‌تر می‌زد توپ به گل تبدیل می‌شد؟ همانطور که تیم ما را قهرمان لیگ برتر کرد و گل‌های 3 امتیازی برای پرسپولیس به ثمر رساند، ما هم از هواداران انتظار داریم که از طارمی حمایت کنند. به نظر من طارمی بهترین مهاجمی است که در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری‌های به وجود آمده میان برخی از هواداران روی سکوها خاطرنشان کرد: چیزی ندیدم اما از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. آنها برای دیدن پیروزی پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند اما متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

امیری در مورد عدم استقبال هواداران و پر نشدن ورزشگاه آزادی تأکید کرد: فکر می‌کنم افرادی که به ورزشگاه می‌آیند جزو اقشار مرفه جامعه نباشند. برخی از آنها شرایط مالی چندان خوبی ندارند. من خودم هم بلیت 25 هزار تومانی را دیدم و از آن تعجب کردم. ای کاش بازی امروز را رایگان می‌کردند تا 100 هزار هوادار به ورزشگاه بیاید. الریان در بازی رفت با هوادارانش فشار زیادی روی ما آورد. ورزشگاه آزادی هم وقتی پر می‌شود ترسناک است.

وی در خصوص داوری این دیدار خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم داور یک پنالتی برای تیم ما نگرفت. هر چند از داوری صحبت نمی‌کنم.

امیری در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند یا خیر، گفت: الریان تیم قدرتمندی بود اما امروز دیدید که مقابل ما فقط دفاع می‌کرد. ما برای صعود کار سختی داریم اما هنوز 2 بازی باقی مانده است که یکی از آنها خانگی به حساب می‌آید. اگر 6 امتیاز بگیریم از گروه‌مان صعود می‌کنیم.