خوش بینی ستاره بارسلونا به تکرار شگفتی بازی با پاری سن ژرمن

آندرس اینیستا کاپیتان بارسلونا معتقد است که جبران باخت 3 بر صفر تیمش در خانه یوونتوس در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به اندازه باخت قبلی‌شان در این رقابت‌ها غیرممکن نیست.

اینیستا که یارانش در مرحله قبل شکست 4 بر صفر بازی رفت در خانه پاری‌سن‌ژرمن را با برد 6 بر یک در نوکمپ جبران کردند، گفت: احساس نمی‌کنم که به اندازه بازی‌مان در پاریس بد کار کرده باشیم. اگر در بازی برگشت کارمان را درست انجام دهیم، می‌توانیم ورق را برگردانیم. ما بد بازی کردیم به خصوص در نیمه اول و حریف هم ما را با زدن 2 گل مجازات کرد اما در نیمه دوم بازی متفاوتی ارائه کردیم و حق‌مان بود که گل بزنیم، البته حرف زدن درباره این چیزها اما الان دیگر فایده و ارزشی ندارد. یوونتوس تیم خوبی است اما زمانی که کارتان را درست انجام ندهید، تاوان سنگینی باید برای آن بدهید.

اینیستا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند بازگشت تاریخی‌اش برابر پاری‌سن‌ژرمن را تکرار کند، اظهار داشت: باخت به یوونتوس به اندازه باخت‌مان در پاریس در ما احساس بد به وجود نیاورده است اما الان یک کوه بزرگ دیگر سر راه صعودمان می‌بینیم. بازگشت؟ اگر کارهایی که در بازی برگشت لازم است را درست انجام دهیم، می‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم و گرنه صعود به دور بعد غیرممکن می‌شود.