پرسپولیس در تبریز جشن قهرمانی برگزار می کند؟

پندار خمارلو در پاسخ به این سؤال که در صورت قطعی شدن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در دیدار امروز (شنبه) مقابل ماشین‌سازی، آیا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز جشن قهرمانی برگزار می‌کنند یا خیر، اظهار داشت: اصلاً برنامه خاصی نداریم. اگر پیروز شویم، بازیکنان بعد از بازی، شادی همیشگی خود را انجام می‌دهند.

وی درباره اینکه آیا جشن قهرمانی را در تهران برگزار می‌کنند، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. سازمان لیگ هم چیزی به ما نگفته است. منتظریم به ما بگویند که چه زمانی باید جشن قهرمانی را برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به استقبال احتمالی هواداران این باشگاه از سرخ‌پوشان در فرودگاه پس از قهرمانی احتمالی خاطرنشان کرد: در این باره هم پیش‌بینی خاصی نداشته‌ایم. برانکو دوست ندارد از حالا ذهن خود و بازیکنانش را درگیر این موضوع کند.

خمارلو در مورد نگرانی تیم‌هایی مانند سیاه‌جامگان و صبا از کم شدن انگیزه بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در 3 بازی باقی مانده گفت: اینطور نخواهد شد. البته احتمالا بازیکنان پس از قهرمانی مثل قبل نخواهند بود ولی قطعاً تا پایان مسابقات می‌جنگند. از سوی دیگر مگر ما 22 بازیکن داریم که بخواهیم یازده بازیکن را به صورت کامل تغییر دهیم؟ هر چقدر تغییر ایجاد کنیم باز هم 7، 8 بازیکن اصلی ما در ترکیب خواهند بود.

وی در پایان، با اشاره به مطرح شدن بحث کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات مانوئل ژوزه، سرمربی سابق پرسپولیس تأکید کرد: ما به کسر امتیاز فکر نکرده‌ایم و جلسه‌ای هم در این باره نداشته‌ایم. سابقه هم نداشته CAS (دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزشی) رأی به کسر امتیاز دهد. اگر پرونده به نتیجه برسد، آن را به کمیته انضباطی فیفا می‌فرستد. این کمیته هم به باشگاه فرصت می‌دهد بدهی خود را پرداخت کند. ممکن است بحث کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر مطرح شود اما هنوز CAS رأیی نداده اس