واکنش ستاره یوونتوس به عنوان " مسی دوم"

عملکرد فوق‌العاده پائولو دیبالا در پیروزی 3 بر صفر یوونتوس مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا مقایسه او با فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا شدت بیشتری به خود بگیرد و بسیاری از او به عنوان لیونل مسی بعدی فوتبال آرژانتین یاد کردند.

دیبالای 23 ساله در آستانه بازی بارسلونا و یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در خصوص مقایسه خود با مسی به شبکه تلویزیونی «TyC Sports » آرژانتین گفت: از اینکه با مسی مقایسه می‌شوم، عصبانی نیستم، اما همانند دیه‌گو مارادونا، تنها یک مسی وجود دارد. در کنار این‌ها فاصله زیادی بین مسی و من وجود دارد.

مهاجم گلزن بانوی پیر که در بازی رفت دو بار دروازه آبی واناری‌ها را گشود، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: می‌خواهم به همراه مسی دست به کارهای بیشتری بزنیم و به عناوین قهرمانی برسیم. ما هر دو آرژانتینی هستیم و از بازی در کنار هم لذت می‌بریم.

با وجود اینکه تیم ملی آرژانتین ستاره‌های نامداری را در ترکیبش دارد، این تیم شرایط خوبی در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی 2018 ندارد و در حال حاضر در رده پنجم جدول رده‌بندی منطقه کونمبول (آمریکای جنوبی) قرار دارد، جایگاهی که این تیم را مجاب می‌کند برای رسیدن به جام جهانی در دیدار پلی‌آف بین کنفدراسیونی به میدان برود.

دیبالا در این باره اظهار داشت: نمی‌توانم جام جهانی را بدون آرژانتین تصور کنم. من هم به مانند تمامی آرژانتینی‌ها می‌خواهم قهرمان مسابقات جام جهانی شویم.