گل امید زیبا بود/ شیرین ترین اتفاق در روز تولدم شکست پدیده بود

میلاد زکی پور در گفت و گو با افکارنیوز گفت: ما برای بردن به میدان رفته بودیم و چاره دیگری  جز برد پدیده نداشتیم. این مساله از همان ابتدای کار و آرایش ما در زمین معلوم بود. برای باز پس گرفتن رتبه دوم باید می بردیم. خودتان هم دیدید که پدیده تا قبل از گل هیچ موقعیتی در زمین ما خلق نکرد.

 وی افزود: آن گل یک اتفاق بود. اتفاقی که برای هر تیمی می توانست رخ بدهد. از بزرگترین تیم های جهان گرفته تا تیم های کوچک. فراموش نکنیم سیدمهدی رحمتی بارها در مسابقات بزرگ استقلال را نجات داده است. حالا یک توپ او هم اتفاقی به مهاجم خورد و گل شد. مهم این بود که شیرازه تیم بعد از آن گل از هم نپاشید.

زکی پور ادامه داد:  اگر 2 بر صفر می شدیم شرایط خیلی دشوارتر می شد ولی خیلی خوشحالم که توانستم مانع گل زنی حریف شوم، بعد از اینکه توپ را دفع کردم، آقا مهدی رحمتی روی شانه ام زد و بابت این صحنه از من تشکر کرد. این کارش خیلی برایم ارزشمند بود.

وی تاکید کرد:پس از تعویض من  عناصر تهاجمی مان بیشتر شد و توانستیم گل بزنیم. گل امید نورافکن همه ما را به پیروزی امیدوار کرد. امید گل بسیار زیبایی زد که حالا حالاها از یادم نمی رود. بعد از آن هم جابر انصاری شادی مان را تکمیل کرد تا با یک برد ارزشمند از مشهد مقدس بر می گردیم.

بازیکن استقلال عنوان کرد:  اصلا دلم نمی خواست در روز تولدم امتیاز را از دست بدهیم چه رسد به اینکه ببازیم. از این به بعد هر سال روز تولدم یاد این بازی می افتم. البته امیدوارم در آینده اتفاقات شیرین تری در روز تولدم رخ بدهد.

زکی پور در مورد بازی با سپاهان گفت: سپاهان با تمام وجود برای سهمیه می جنگد ولی ما هرگز نمی خواهیم موقعیتی که به دست آورده ایم را از دست بدهیم. ما برای پیروزی وارد زمین می شویم تا رتبه نایب قهرمانی را به هیچ عنوان از دست ندهیم.