4 دلیلی که برانکو را از پرسپولیس دور می کند

برانکو ایوانکوویچ توانست با قهرمان کردن پرسپولیس، محبوبیت خود را در فوتبال ایران دو چندان کند. حالا قرمزها امیدوارند او در این باشگاه بماند و بتواند در قهرمانی دبل کند. بی شک با ادامه همکاری برانکو و پرسپولیس، شانس این باشگاه برای قهرمانی دوباره زیاد خواهد بود. اما این روزها شایعاتی درباره احتمالا پایان همکاری برانکو و پرسپولیس شنیده می شود. چه، این مربی هم با ابهام درباره آینده اش حرف می زند. اما چرا؟ 

 

اول؛ برانکو پرسپولیس را قهرمان کرده و امیدوار است این قهرمانی در لیگ برتر، بتواند برایش پیشنهاد بیاورد. از همین چند هفته قبل شایعه شد او از قاره آفریقا پیشنهاد دارد. تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی به دست برانکو نرسیده است ولی او همچنان به بیرون نگاه می کند و منتظر است. 

 

دوم؛ برانکو با پرسپولیس مشکلات مالی دارد. این باشگاه 900 هزار دلار به او بدهکار است و با این وضع فعلی،بعید است حالا حالاها بتواند طلب برانکو را پرداخت کند. 

 

سوم؛ می گویند تیمی که قهرمان می شود، برای رسیدن به قهرمانی دوباره کار بسیار سختی خواهد داشت. دلیل هم مشخص است. می گویند بازیکنان اشباع می شوند و انگیزه شان به اندازاه فصل قبل نخواهد بود. برانکو هر چند در رسانه ها در این باره حرف نزده ولی در محافل دوستانه، با نگرانی به این موضوع اشاره کرده است. دو فصل قبل پرسپولیس قهرمان نشد و با کلی انگیزه پا به لیگ جاری گذاشت و قهرمان شد. برانکو معتقد است در فصل آینده تیمش به اندازه فصلی که در حال اتمام است، انگیزه نخواهد داشت. 

 

چهارم؛ برانکو از یک چیز دیگری هم نگران است. ایجاد دو دستگی در تیمش. او امسال تا حدودی این مسئله را حس کرد. فاصله گرفتن بعضی بازیکنان از هم و یکجورهای درست شدن دو گروه در تیم، برانکو را نسبت به آینده کمی بدبین کرده است. او می داند اگر بخواهد سفت و سخت بایستد و تیمش را یکپارچه کند، باید بعضی ها را کنار بگذارد. این مسئله هم تبدیل به یکی از عوامل نگران کننده برای برانکو شده است.