واکنش متفاوت برانکو به امضای قرارداد با منشا و خلیل زاده
برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار آخر مرحله گروهی پرسپولیس مقابل الوحده امارات اظهار کرد: این بازی مهم‌ترین بازی ماست. مسئله‌ای که من را خوشحال می‌کند این است که در تمرین ریکاوری همه بازیکنان شاداب بودند. سامان نریمان جهان کمی مشکل داشت ولی بقیه سالم و باانگیزه هستند. به دنبال این هستیم که بازی آخر فصل‌مان را با برد پشت سر بگذاریم.

 

او ادامه داد: الوحده قدرتش را با برد مقابل الریان نشان داده است. همچنین آن‌ها در مقابل العین در دقیقه ۹۴ باختند و در فینال جام حذفی و ریاست جمهوری حضور داشتند و وضعیت خوبی دارند. همچنین آن‌ها امیدوار به صعود هستند ولی ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. الوحده تیم جوانی دارد.

 

برانکو ادامه داد: آن‌ها بازیکن نامداری مثل جوجاک را در اختیار دارند و بهترین گلزن امارات در این باشگاه است که در آمادگی صددرصد به سر می‌برد. همچنین اسماعیل مطر نیز در این تیم حضور دارد که علی کریمی آن‌هاست.

 

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه انتظار دارند در دیدار مقابل الوحده ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد، گفت: ما انتظار یک حمایت بزرگ داریم. تماشاگران در تمام طول فصل ما را حمایت کردند و ما هم دوست داریم همه با هم تلاش کنیم تا با برد، آن‌ها را خوشحال کنیم.

 

او در ادامه درباره انتقاداتی که نسبت به ترکیبی که او در بازی با سیاه جامگان به زمین فرستاده بود گفت: واقعا این انتقادات را نمی‌فهمم. ما دو، سه روز دیگر بازی داشتیم و بازیکنان اصلی ما نباید مصدوم می‌شدند پس استراحت دادن به آن‌ها یک امر عادی است. همچنین ۶-۷ بازیکن ملی‌پوش داشتیم که حتی در عید استراحت نکرده بودند. این را هم در نظر بگیرید که در آن دیدار، بازی  خودمان را به سیاه جامگان دیکته کرده بودیم و از همه لحاظ برتر بودیم. حالا یک توپ به دروازه ما رسید و گل شد. اگر کسی ناراحت است به خودش ربط دارد.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان جوان پرسپولیس به تیم ملی جوانان دعوت نشده‌اند گفت: من از این موضوع خبر ندارم و باید از مربی تیم ملی در این رابطه سوال کنید.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره وضعیت وحید امیری و محمد انصاری برای بازی مقابل الوحده گفت: همان طور که گفتم همه بازیکنان سالم و آماده هستند. فقط یک مقدار تمرین کم دارند که این نقص را هم باید تا روز بازی برطرف کنیم. تا پس فردا باانگیزه کار می‌کنیم و شرایط بازیکنان را در روز بازی بررسی می‌کنیم.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی احساسی بازیکنان ایرانی، فکر می‌کنید در بازی مقابل الوحده مشکلی پرسپولیس را تهدید می‌کند یا خیر گفت: بله، بازیکنان ایران خیلی احساسی و باانرژی بازی می‌کنند و این خیلی بهتر از این است که احساس نداشته باشند. ما دیدیم که بازیکنان ما مقابل الهلال چقدر باکیفیت کار کردند و توانستند بازی را کنترل کنند تا جایی که الهلال عملا فقط یک موقعیت داشت.

 

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال تبانی در بازی الهلال و الریان گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد و خیلی خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. من یک مربی‌ام. کسی نمی‌تواند جرات کند که به من بگوید که تبانی کن یا به بازیکنانم بگوید بی‌خیال بازی کنید. بنابراین فکر نمی‌کنم یک مربی دیگر هم حاضر به انجام چنین کاری شود.

 

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید با توجه به اینکه دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در عمان برگزار می‌شود و شرایط مساعدتر تیم‌های عربستانی، فکر نمی‌کنید الهلال چندان هم از بازی کردن با استقلال خوزستان در عمان ناراضی باشد گفت: همان طور که گفتم خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. من فقط از بازیکنانم انتظار دارم که خوب بازی کنند و نتیجه بگیرند.

 

او همچنین در ارتباط با شایعه ممنوع‌الخروجی‌اش به خبرنگاران گفت: چنین چیزی نیست. مالیات اصلا مشکل من نیست. من مشکل با اداره مالیات ندارم و اصلا قرار نیست مالیات را من پرداخت کنم. این مسئله‌ای است که باشگاه باید حل کند.

 

برانکو در پایان درباره امضای قرارداد با گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده هم گفت: این مسائل را رها کنید. تمرکز ما فقط روی بازی با الوحده است.