یک لژیونر ایرانی جدید در لیگ روسیه

رضا شکاری در ماه های گذشته حاشیه های زیادی پیرامونش ایجاد شده است. او بعد از اینکه به صورت ناگهانی اردوی ذوب آهن را به مقصد روسیه ترک و با تیم روستوف قرارداد امضا کرد، به مشکلاتی خورد و مجبور شد بار دیگر به تمرینات ذوب آهن برگردد. پس از تهدید شکاری به شکایت توسط مدیرعامل باشگاه ذوب آهن این بازیکن جوان مجبور شد جلسه ای را با سعید آذری برگزار و در تمرینات ذوب آهن شرکت کند.

در ادامه راه مذاکرات با روستوف برای لژیونرشدن شکاری اینبار با مدیران ذوب آهن شکل گرفت و حالا به  نظر می رسد دو باشگاه برای حضور هافبک ایرانی در روسیه به توافق رسیده اند.

رضا شکاری در این باره گفته است: «آقای آذری به من خیلی کمک کرد و از او ممنونم. همه چیز تقریبا حل شده و چهارشنبه بعد از بازی دوم با سنگال برای عقد قرارداد به روسیه می روم.»

او درباره مبلغ رضایتنامه خود بیان کرد: «باشگاه روستوف 100 هزار دلار به ذوب آهن پرداخت خواهد کرد تا رضایتنامه ام صادر شود.»

به نظر می رسد حضور شکاری در روستوف تقریبا قطعی شده است؛ شکاری جوان که چندروز دیگر با تیم ملی جوانان به رقابت های جام جهانی خواهد رفت، بعد از سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی چهارمین ایرانی است که به لیگ روسیه می رود.