توصیه سرمربی سابق پرسپولیس برای خرید حاج صفی یا آقایی

حمید استیلی در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با الوحده امارات می‌گوید: برای پرسپولیس پیروزی در این بازی بسیار مهم است و از طرفی نتیجه الهلال و الریان حائز اهمیت است. پرسپولیس می‌توانست با شکست دادن الریان در تهران سرنوشت را در دستان خودش داشته باشد ولی حالا جدا از پیروزی مقابل الوحده باید منتظر باشد که در روز آخر چه نتیجه‌ای در دیگر بازی این گروه رخ خواهد داد. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس شانس صعود دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

استیلی در مورد آنکه احتمال دارد الریان و الهلال در بازی آخر تبانی کنند می‌گوید: بعید می‌دانم الریان و الهلال تبانی کنند و این موضوع دور از ذهن به نظر می‌رسد. به هر حال تیم‌های عربی هم با یکدیگر کری دارند و هیچ‌کس روی برد الوحده مقابل الریان حساب بازی نمی‌کرد اما آنها با نتیجه‌ای سنگین حریف قطری خودشان را شکست دادند.

از استیلی در خصوص پیوستن شجاع خلیل‌‌زاده به پرسپولیس و احتمال حضور منشا در این تیم سؤال می‌کنیم که او می‌گوید: به نظر من خلیل‌‌زاده یکی از بهترین مدافعان میانی در ایران است و او یک خرید فوق‌‌العاده برای پرسپولیس محسوب می‌شد. شجاع جدا از اینکه پرش‌های خوبی دارد یک مدافع سرعتی هم محسوب می‌شود و انرژی بالایی دارد. به نظر من او می‌تواند در فصل آینده یکی از بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس باشد.

استیلی در مورد اینکه برخی معتقدند خلیل‌‌زاده فصل گذشته بازی‌های پراشتباهی را برای سپاهان انجام داد می‌گوید: به هر حال شرایط یک تیم در عملکرد بازیکنان تأثیرگذار است و سپاهان در مقاطعی از فصل با مشکل مواجه شده بود. به نظر من شجاع یک خرید فوق‌‌العاده بود و آیتم‌های لازم را برای بازی کردن در پرسپولیس دارد. از طرفی او می‌تواند در کنار سیدجلال حسینی تجربیات خودش را بالا ببرد. منشا هم یک مهاجم خوب است که اضافه شدن او می‌تواند پرسپولیس را در خط حمله قوی‌تر کند.

استیلی در مورد اینکه شایعاتی در خصوص پیوستن سعید آقایی یا احسان حاج‌صفی برای تقویت دفاع چپ پرسپولیس مطرح شده است می‌گوید: هر دوی آنها بازیکنان خوبی هستند اما به نظر من آقایی گزینه بهتری است. او جوان است و می‌تواند چند سال در خط چپ دفاعی بازی کند. البته فکر می‌کنم پرسپولیس یک هافبک دفاعی هم می‌خواهد و مهم این است که تیمش را برای فصل آینده تقویت کند.