امیری: در پرسپولیس هم انسجام داریم هم تماشاچی

 امیری گفت: وقتی هواداران خوشحالی می کردند یک چیزهایی متوجه می شدیم و خوشحالم که در نهایت بازی را به نفع خودمان تمام کردیم. 

پیش بینی امیری درباره موفقیت پرسپولیس در دور بعدی چنین بود: ما در نفت هوادار نداشتیم اما انسجام داشتیم. اینجا هم هوادار داریم و هم انسجام و حتما انشااله می توانیم به مراحل بعدی هم برسیم. 

این بازیکن خوش اخلاق پرسپولیس درباره موفقیت ملی و باشگاهی چنین گفت: این ها لطف خداست. من با دو مربی خیلی خوب کار می کنم؛ آقای کی روش که در دنیا زبانزد هستند و آقای برانکو هم فوق العاده هستند و امیدوارم این چیزهایی که می گویید به منصه ظهور برسد و هم در جام جهانی و هم در لیگ قهرمانان موفق باشیم.

امیری درباره مطالبات باقی مانده اش از باشگاه نفت گفت: فدراسیون کار خاصی برای ما نکرد در حالی که اداره مالیات، سهم خود را از پول های دریافت نشده ما طلب می کند. 

امیری درباره مسابقه با لخویا هم گفت: در دور بعد باید در بازی رفت با این تماشاگرها نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم صعود کنیم. 

او در پاسخ به این سوال که با حضور منشا در پرسپولیس در چه پستی بازی می کند اینطور جواب داد: پست اصلی من هافبک چپ است و ترجیح می دهم که بتوانم در همین پست بازی کنم.