محرمی: کجا بروم بهتر از پرسپولیس؟!

 بر خلاف بازی‌های قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان که صادق محرمی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود در دیدار با الوحده نمایش متوسط به پایینی ارائه داد. محرمی در هفته پنجم لیگ قهرمانان یکی از یازده بازیکن منتخب‌ ای‌اف سی بود اما دوشنبه شب نمایش خوبی نداشت. با این حال نمی‌توان از این بازیکن جوان ایراد گرفت چرا که از زمانی که او در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته تا امروز نمایش‌های درخشان زیادی ارائه داده است و تقریبا در همه بازی‌ها خوب یا عالی بوده است. محرمی با وجود جوانی در بازی‌های بزرگ مثلا بازی با استقلال یا دیدار با الهلال و الریان یکی از بهترین‌های تیمش بود.


محرمی می‌گوید: «از اینکه الهلال جوانمردانه بازی کرد خیلی خوشحالم. بازی سختی مقابل لخویا داریم و آنها هم قهرمان لیگ قطر شده‌اند و با روحیه مضاعفی برای مصاف با ما می‌آیند.»


محرمی در پاسخ به این سوال که آیا وقتی نتیجه 2 بر 2 شد از شکست نترسیدید، گفت: «نترسیدیم ولی استرس گرفته بودیم و می‌خواستیم نتیجه را جبران کنیم که همینطور هم شد و بازی را در آوردیم.»


وی در پایان در مورد حضورش در پرسپولیس گفت: ‌»یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و در همین تیم می‌مانم. کجا بروم بهتر از پرسپولیس.»