توضیحات سینا عشوری به شایعه پرسپولیسی شدنش

سینا عشوری درباره شکست تیم تراکتورسازی در فینال جام حذفی مقابل نفت تهران، اظهار داشت: به تیم نفت تهران و علی دایی تبریک می‌گویم؛ این قهرمانی مبارک آنها. تیم ما هم موقعیت‌های خوب داشت و فرصت‌های زیادی از دست داد. متاسفانه بچه‌ها در ضربات پایانی تمرکز نداشتند. شاید قسمت نبود که  قهرمان شویم.

وی افزود: هیچ چیز نمی‌توانیم بگویم، به جز اینکه شرمنده هواداران شدیم. از همه آنها عذرخواهی می‌کنم. درست است که فقط تا هفته ششم در تراکتورسازی بودم، اما در فینال جام حذفی رفتم که در کنار بچه‌ها باشم و از آنها حمایت کنم. مردم هم از همه جا که آمده بودند؛ از تبریز، ارومیه، اردبیل و حتی ترک‌های قشقایی که هم‌شهری‌های خودم بودند. از همه‌شان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم جبران کنیم.

بازیکن تراکتورسازی در مورد مشکلات این تیم برای فصل آینده و اینکه نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، گفت: اینکه تیم ما فصل آینده می‌تواند بازیکن بگیرد یا نه، بحثی است که باشگاه باید آن را حل کند. ما بازیکنان وظیفه داریم که برای تراکتورسازی با معرفت، مرام و غیرت بازی کنیم. امیدوارم سال آینده شرایط مهیا باشد تا بچه‌ها با خیال راحت قراردادشان را تمدید کنند.

عشوری که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تراکتورسازی نیست، تصریح کرد: همه بچه‌ها می‌خواهند قرادادشان را تمدید کنند و در تراکتورسازی بمانند به شرطی که باشگاه هم کمی بیشتر به ما رسیدگی باشد. امیدوارم مشکلات مالی هم به‌زودی حل شود، چون همه بچه‌ها مشکل مالی دارند. من خودم اصلاً فکر نمی‌کردم که قبل از چنین بازی حساسی، بازیکنان پول نگیرند.

وی در واکنش به این مسئله که محرومیت نقل‌وانتقالاتی شامل او هم می‌شود و نمی‌تواند سال آینده برای تراکتورسازی بازی کند، خاطرنشان کرد: به‌خدا خودم هم نمی‌دانم که وضعیتم برای سال آینده به چه صورت است. امیدوارم باشگاه پیگیر کارهای من شود تا سال آینده برای تراکتورسازی به میدان بروم، اما هنوز چیزی به من نگفته‌اند.

بازیکن تراکتورسازی درباره مطلبی که در شبکه اجتماعی‌اش منتشر کرده و پس از دقایقی آن را پاک کرد، گفت: من یک مطلب در صفحه شخصی‌ام گذاشتم، چون نمی‌دانستم تکلیفم چیست. همین پُست، سوء تفاهمی برای هواداران تراکتورسازی به وجود آورد و آنها فکر کردند که من می‌خواهم به پرسپولیس بروم. من هم به همین خاطر و به احترام هواداران تراکتورسازی، خیلی سریع آن مطلب را از صحفه شخصی‌ام پاک کردم.