گریه سوارز به خاطر پیشنهاد بارسلونا

در دیدار اروگوئه مقابل ایتالیا در جام جهانی برزیل بود که سوارز شانه جورجو کیه لینی را گاز گرفت و همین به محرومیت طولانی مدت او از بازی های باشگاهی و ملی منجر شد؛ اتفاقی که این بازی فکر می کند به معنای پایان آرزوهایش برای بازی در نوکمپ باشد اما وقتی باشگاه بارسلونا پیشنهادش برای خرید او را پس نگرفت، بسیار احساساتی شد.

او به خبرنگاران گفت:" پره گواردیولا با من تماس گرفت و به من گفت که سخت نگیرم و اینکه بارسا هنوز من را می خواهد. زوبی زارتا (مدیر ورزشی وقت بارسا) هم با من تماس گرفت.

به یاد دارم بعد از اینکه با زوبی زارتا صحبت کردم، نمی توانستم جلوی اشک هایم را بگیرم زیرا نمی توانستم باور کنم که آنها هنوز من را می خواهند. بازی برای بارسا انگیزه زیادی برای بازگشت به من می داد.

گاهی اوقات به ویدئوها و عکس های آن زمان می کنم، وقتی که در یک سالن کوچک حبس شده بودم و با خوانخو تمرین می کردم و به دنبال جایی برای دویدن بودیم تا از رسانه ها دور بمانیم.

دوران بدی بود. دلفینا (دختر سوارز) عادت داشت که بازی های بارسا را تماشا کند و از من می پرسید "پدر، چرا با آنها نیستی؟" و من شرایط را برای او توضیح می دادم، بدون اینکه دروغ بگویم؛ بنابراین او می توانست درک کند."