پیشنهاد پیشکسوت پرسپولیس به برانکو برای جانشینی کمال

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی با لخویا می‌گوید: «پرسپولیس مقابل الوحده دو گل به خاطر ناهماهنگی خط دفاع و دروازه‌بانش خورد و چندین بار در ضدحمله‌ها دروازه‌اش تهدید شد که نباید این اشتباهات را مقابل لخویا تکرار کند.

به نظرم با همان پرس از جلویی که پرسپولیس مقابل الوحده خیلی خوب انجام داد می‌توان در تهران به نتیجه مطلوب رسید. خوشبختانه تیم‌های عربی به خاطر ضعف در دفاع و دروازه‌ با پرس شدید دچار مشکل می‌شوند. طبیعی است لخویا در تهران بازی بسته‌ای ارائه دهد اما پرسپولیس باید مراقب ضدحمله‌های این تیم هم باشد تا مقابل مهاجمان سرعتی‌اش غافلگیر نشود.»

وی درباره جذب بازیکنان جدید در پرسپولیس می‌گوید: «هر دو بازیکنی که جذب شدند می‌توانند موثر باشند. با جذب منشا حتی پرسپولیس می‌تواند مقابل برخی تیم‌های ضعیف با سه مهاجم بازی کند و شجاع هم می‌تواند زوج خوبی با سیدجلال تشکیل دهد.»

هافبک سابق پرسپولیس درباره جانشین کامیابی‌نیا مقابل لخویا هم می‌گوید: «برانکو نباید اشتباهی که مقابل استقلال مرتکب شد را انجام دهد. این پست بسیار حساس است و بازیکنی مثل وحید امیری که قبلا در این پست بازی کرده می‌تواند خلا کمال را پر کند. به نظر من ربیع خواه در بازی‌هایی که به میدان رفت خوب نبود و کرمی در یک مسابقه‌ای که بازی کرد سنگین بود. به نظرم برانکو باید در این بازی فوق‌العاده حساس از مهره‌هایش درست استفاده کند و ریسک نکند.»