واکنش مدافع آبی پوش به بازی با الهلال

عقیل کعبی در خصوص آغاز تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان برای بازی با الهلال اظهار داشت: بعد از چند روز تعطیلی به خاطر بازی با الجزیره، کار را شروع کردیم. اولین تمرین ما با اینکه همه بچه‌ها نیامده بودند انجام شد و کم کم بازیکنان اضافه شدند.

وی افزود: کار را شروع کردیم اما برای این بازی ذهنیت بچه‌ها خیلی خراب است،چون مدام قول دادند و عمل نکردند. قرار بود قبل از بازی با الجزیره کاری کنند که هیچ اتفاقی نیفتاد. منتظریم در این چند روز که برای بازی با الهلال آماده می‌شویم قول‌ها عملی شود تا با روحیه خوب مقابل این تیم قدرتمند به میدان برویم و از حیثیت خودمان و فوتبال ایران دفاع کنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره رویارویی با الهلال عربستان گفت: باور کنید اگر وضعیت درست بشود نمی‌گویم قهرمان می‌شویم اما به راحتی الهلال را شکست می‌دهیم و از این مرحله صعود می‌کنیم و تا مراحل بالاتر پیش می‌رویم.

کعبی در پایان گفت: کسی هم نیست که چیزی بگوید و قول‌ها را عملی کند. تیم خوبی داریم، بازیکنان و مربی خوبی داریم اما همانطور که گفتید تیم در حال پاشیدن است و با این شرایط کسی نخواهد ماند. بچه‌های تیم متاهل هستند و به این پول احتیاج دارند اما کسی به آن فکر نمی‌کند.