پیشنهاد یک میلیاردی خارجی ها به یاغی پرسپولیس/  رامین رضاییان به اصفهان می رود!

گروه ورزشی- این در حالی است که هفته ها است خبر می رسد شماره 27 به اروپایی می رود اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش افکارنیوز،  دیروز از زبان یک منبع موثق و آگاه شنیدیم رامین رضاییان دو پیشنهاد از لیگ های بلژیک و هلند دارد که همین امروز هم می تواند راهی اروپا شود ولی این وسط یک مشکل وجود دارد، باشگاه های بلژیکی و هلندی خواهان رضاییان بیشتر از 80 یا 90 هزار دلار برای یک فصل به یک بازیکن آسیایی نمی دهند. این در حالی است که رامین همین الان می تواند در ایران قراردادی بالای یک میلیارد تومان برای یک فصل ببندد. 

به همین خاطر رضاییان دچار تردید شده است. او می تواند با قراردادی زیر 100 هزار دلار به بلژیک یا هلند برود و همچون علیرضا جهانبخش پس از درخشیدن در اروپا به دستمزد بیشتر برسد یا اینکه در همین داخل کشور به فوتبالش ادامه بدهد.

با توجه به سن و سال رضاییان و اینکه او 27 ساله است، رفتن به اروپا به امید درخشش و بالا رفتن دستمزدش هم نوعی ریسک محسوب می شود.

از استقلال تهران، سایپا، ذوب آهن و سپاهان اصفهان به عنوان تیم های داخلی خواهان رامین رضاییان اسم برده می شود. گرچه علیرضا منصوریان مصرانه رامین را می خواست اما حضورش در جمع آبی ها منتفی است. او نمی خواهد جایگاهش نزد هواداران پرسپولیس  خراب شود. علی دایی و سایپا هم رضاییان را می خواهند که مبلغ پیشنهادی آنها چندان چشمگیر نیست. ضمن آنکه سایپا هوادار هم ندارد! می ماند ذوب آهن و سپاهان اصفهان که شانس تیم دومی برای جذب رامین رضاییان بیشتر است. شنیدیم سپاهان اصفهان پول بیشتری به این مدافع راست انرژیک و ملی پوش می دهد ضمن آنکه هواداران بیشتری در حضور طرفداران پرشمار پرسپولیس را دارد، به نزدیکانش گفته دوست دارد در تیمی توپ بزند که هواداران زیادی داشته باشد و به همین خاطر شاید راهی سپاهان شود. البته همه این موارد منوط به این است که رامین رضاییان نخواهد به اروپا برود. او می تواند زیر 100 هزار دلار بگیرد و لژیونر شود.