سورپرایز برانکو برای حریف آسیایی/کدام بازیکن جانشین کمال می شود

به گزارش افکارنیوز، سرخپوشان برای بازی روز سه شنبه برابر حریف قطری خود، تغییرات زیادی نسبت به آخرین دیدارشان نخواهند داشت.

برانکو ایوانکوویچ در طول فصل از یک ترکیب نسبتا ثابت برای تیمش استفاده کرد و با کمترین میزان تغییرات، پرسپولیس را به میدان فرستاد و حالا قرار است همین رویه را در مورد بازی بالخویا نیز در پیش بگیرد. آنچه مشخص است، ترکیب پرسپولیس در بازی بالخویا نسبت به دیدار این تیم مقابل الوحده امارات تنها با یک تغییر مواجه خواهد شد و آن تغییر نیز از سر اجبار است.

کمال کامیابی نیا که کتف خود را عمل کرده، از ترکیب بیرون می رود و جای خود را به محسن ربیع خواه خواهد داد. سرخوپشان د ربازی برابر الوحده امارات با ترکیب علیرضا بیانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی وارد زمین شدند و حریف اماراتی را با حساب 4 بر 2 از پیش رو برداشتند. در بازی روز سه شنبه همین یک تغییر در ترکیب تیم به وجود می آید. باید دید آیا برانکو قصد سورپرایز کردن اهالی فوتبال را دارد یا با ترکیبی شبیه بازی الوحده، تیمش را مقابل لخویا به زمین می فرستد.