تمجید بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از طارمی

از آنجایی که همسر و پسر گادوین منشا در ایتالیا به سر می‌برند بنابراین خرید جدید پرسپولیس پس از دریافت پیش‌قرارداد خود به این کشور سفر کرد تا دیداری با خانواده‌اش داشته باشد. البته برانکو که اعتقاد خاصی به مهاجم اهل نیجریه فصل گذشته پیکان دارد به او برنامه اختصاصی داد تا در ایتالیا از تمرین کردن غافل نشود و...

قرار است گادوین منشا روز 30 خرداد به تهران برگشته و تمرینات خود را با پرسپولیس آغاز کند. دیروز با کمک یک دوست مشترک دقایقی با بازیکن جدید پرسپولیس گپ زدیم که در زیر می‌خوانید.

 

* چه شد که به ایتالیا رفتی؟

همسرم ایتالیایی است و همراه پسرم در این کشور زندگی می‌کند بنابراین به این کشور آمدم تا ملاقاتی با خانواده‌ام داشته باشم و ان‌شاءا... 20 ژوئن (30 خرداد) به تهران برمی‌گردم تا با پرسپولیس استارت بزنم.

 

* همراه خانواده برمی‌گردی تهران؟

هنوز آپارتمان در تهران اجاره نکردم. البته مشکلی از این بابت نیست ولی اول باید یک آپارتمان مناسب پیدا کنم و بعد همسر و فرزندم را هم به ایران می‌آورم.

 

* ایران را چطور کشوری دیدی؟

عالی با مردمانی مهربان. ایرانی‌ها از لحاظ اخلاقی خیلی شبیه ما آفریقایی‌ها و ایتالیایی‌ها هستند و خیلی زود دوست و صمیمی می‌شوند. خود من هم چنین اخلاقی دارم و می‌توانید از بچه‌های پیکان بپرسید که چقدر با همه دوست بودم. اتفاقاً با بازیکنان ایرانی پیکان راحت‌تر از خارجی‌ها می‌شد ارتباط برقرار کرد!

 

* با هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس هم رفاقت داری؟

یک بار زمانی که به تلویزیون می‌رفتم در راهروها با فرشاد احمدزاده برخورد کردم. اگر اشتباه نکنم قبل از بازی پیکان و پرسپولیس بود. فرشاد پسر شوخ و به قول شما ایرانی‌ها باحالی بود. کلی شوخی کردیم، کری خواندیم و خندیدیم.

 

* فرشاد احمدزاده خیلی هم خوب انگلیسی حرف می‌زند و با همه شوخی می‌کند!

بله، راحت و مسلط انگلیسی حرف می‌زد و پسر باحالی بود. البته مطمئن هستم با همه بچه‌های پرسپولیس می‌توانم زود رفیق شوم. اخلاق من این طوری است.

 

* خود برانکو را چطور آدمی دیدی؟

من چند بار با برانکو جلسه داشتم و حرف زدیم...

 

* به زبان انگلیسی؟

دقیقاً! خیلی انسان جنتلمن و خوبی به نظرم آمد. او در حال حاضر قهرمان ایران است و یک مربی بزرگ که به طور حتم می‌تواند به رشد فوتبالم کمک کند.

 

* شنیدیم خیلی هم به فوتبالت اعتقاد دارد. در این رابطه صحبتی نداری؟

خیلی سرمایه بزرگی است که سرمربی به تو اعتماد داشته باشد. وقتی خودش هم این حرف‌ها را به من زد خیلی خوشحال شدم. امیدوارم بتوانم فصل آینده بازیکن مفیدی برای پرسپولیس باشم و جواب اعتماد برانکو را هم بدهم.

 

* خبر داری که مهدی طارمی چند پیشنهاد خارجی دارد و شاید از پرسپولیس جدا شود؟

نه نمی‌دانم. من نمی‌توانم در مورد این پیشنهادات حرفی بزنم.

 

* خودت دوست داری طارمی بماند یا برود؟

مهدی طارمی آقای گل و ستاره پرسپولیس است. بازی در کنار چنین بازیکن باکیفیتی به نفع من است و پرسپولیس هم سودش را می‌برد. دوست دارم او بماند ولی طارمی خودش باید تصمیم بگیرد.

 

* قبلاً به ما گفته بودی زوج تو و طارمی در فصل آینده 50 گل می‌زند؛ هنوز هم روی حرف خودت هستی؟

چرا که نه! ما می‌توانیم به کمک سایر بازیکنان روی هم رفته این تعداد گل در طول فصل برای پرسپولیس بزنیم. البته مهم موفقیت پرسپولیس و تکرار عنوان قهرمانی است. لطفاً این حرف را هم بنویسید.