مدافع تیم تراکتورسازی از آجورلو عذر خواهی کرد

روز پنجشنبه خالد شفیعی وقتی چک 70 میلیون تومانی که باشگاه بابت بخشی از مطالباتش به او داده بود را می خواست نقد کند، متوجه شد حساب خالی است. او چک خودرا روی اینستاگرام قرار داد و به انتقاد از مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه پرداخت. مسئولان باشگاه تراکتورسازی اما اعلام کردند که روز یکشنبه چک شفیعی نقد می شود و حالا این اتفاق افتاده است.


شفیعی در این باره گفت: «انسان جایز الخطا است. من این روزها که به مراسم ازدواجم نزدیک هستیم، بسیار تحت فشار هستم. کاری که انجام دادم، خوب نبود و واقعا پشیمان شدم. مسئولان باشگاه قول دادند یکشنبه چکم پاس شود و این اتفاق افتاد. آنهایی که مرا می شناسند می دانند که اهل چاپلوسی و این مسائل نیستم اما باید از سردار آجورلو بابت آن اقدام عذرخواهی کنم.»


وی درباره شرایط خود برای تمدید قرارداد عنوان کرد: «من از چند باشگاه پیشنهاد دارم اما با توجه به شرایطی که تراکتورسازی دارد، دوست دارم بمانم و به این تیم کمک کنم. با این حال باید شرایط برای ماندن مهیا شود. قطعا اگر شرایط برای ماندن درجلسه با مدیران باشگاه مهیا شود، تراکتورسازی را تنها نمی گذارم. با این وجود همه چیز را به بعد از مراسم ازدواجم موکول کرده ام و انشاءالله بهترین تصمیم را اتخاذ می کنم.»


شفیعی در پایان افزود: «دوست دارم همه همبازیانم به مراسم ازدواجم بیایند و خوشحالم کنند. اگر آجورلو نیز به مراسم بیاید، خوشحال می شوم. از او تشکر می کنم که نزدیک مراسم ازدواجم اجازه نداد به مشکل بخورم.»