واکنش رونالدو و بکام به حادثه تروریستی منچستر/ عکس

حمله تروریستی و انفجار شب گذشته (دوشنبه) شهر منچستر که در سالن «منچستر آره‌نا» به هنگام برگزاری کنسرت موسیقی به وقوع پیوست، باعث کشته شدن 22 نفر و زخمی شدن 50 نفر شد، اتفاقی که جهان ورزش را نیز تحت‌تأثیر خود قرار داده است.

باشگاه منچستریونایتد در این ارتباط، امروز (چهارشنبه) تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوط به تورگردی این باشگاه، کافه، موزه و فروشگاه بزرگ خود را تعطیل کرد. همچنین اعضای تیم فوتبال منچستریونایتد که خود را آماده رویارویی با آژاکس در فینال لیگ اروپا می‌کند، در تمرین امروز خود به یاد قربانیان حادثه تروریستی منچستر یک دقیقه سکوت کردند.

کریستیانو رونالدو، مهاجم پیشین شیاطین سرخ هم با انتشار تصویری از پرچم بریتانیا که واژه «منچستر» روی آن نوشته شده، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «فکر و ذهن من با خانواده‌ها و دوستان قربانیان این حادثه است. برای منچستر دعا کنید».

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد هم با انتشار تصویر پرچم بریتانیا که واژه منچستر روی آن نقش بسته، در حساب کاربر‌ی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «خبر اندوه‌باری از منچستر شنیدیم. به عنوان یک پدر و یک انسان اتفاقی که در منچستر افتاد واقعاً ناراحتم کرد. فکر و ذهنم با تمامی کسانی است که تحت‌تأثیر این تراژدی قرار گرفتند».

گرث بیل، ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید و وین رونی، کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد نیز با انتشار پیام‌هایی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توییتر» با بازماندگان قربانیان حادثه منچستر ابراز همدردی کردند.