امیدواری پیشکسوت استقلال به صعود پرسپولیس

ستار همدانی در خصوص بازی برگشت استقلال و العین گفت: کادر فنی استقلال باید بازیکنانش را برای گل نخوردن آماده کند، استقلال در لیگ هم مدافعانش عملکرد خوبی داشتند و در لیگ قهرمانان هم نشان دادند که به یک هماهنگی کامل دست پیدا کرده و گل زدن به این تیم کار سختی شده است.

ستار همدانی تصریح کرد: تنها نگرانی ما برای این بازی عمرعبدالرحمان است که امیدوارم سیدمجید حسینی همانند بازی رفت بتواند این بازیکن خطرناک را از جریان بازی خارج کرده و اجازه ندهد که او مهاجمان حریف را تغذیه کند. منصوریان باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنانش را آماده ای دیدار کند و من امیدوار هستم که آبی پوشان بتوانند فردا شب العین را در خانه شکست دهند.

وی درخصوص دیدار پرسپولیس برابر لخویای قطر نیز گفت: قبل از هر چیز به عنوان یک عضو از جامعه کوچک فوتبال از مردم خواهش می کنم که وقتی به ورزشگاه می آیند از پرتاب مواد محترقه و انداختن لیزر در چشم بازیکنان حریف خودداری کنند. پرسپولیس می توانست با حمایت هوادارانش به یک پیروزی مقابل لخویا دست پیدا کند. به دلیل اشتباهات برخی تماشاگران مجبور شد در ورزشگاهی بازی کند که سکوت بر آن حاکم بود و یک برد مسلم را از دست بدهد. اگر چه این تیم به یک پنالتی هم دست پیدا کرد و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما نبود تماشاگر تاثیر بسزایی در نتیجه گیری بازی رفت پرسپولیس داشت.

همدانی خاطرنشان کرد: البته با شناختی که از کادر فنی پرسپولیس داریم، می دانیم که برنامه ریزی دقیقی برای بازی برگشت انجام دادند و امیدوارم این تیم هم بتواند به همراه استقلال خوزستان به دور بعد صعود کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص حذف تیم ملی جوانان از رقابت های جام جهانی گفت: با شناختی که از برخی بازیکنان و سرمربی این تیم داشتم می دانم که زحمات زیادی کشیدند و مردم هم دوست داشتند این تیم به دور بعد صعود کند، اما باید بپذیریم که نبود بازی های تدارکاتی و نداشتن امکانات  مناسب یکی از علت های صعود نکردن ایران به دور بعد بود، البته پیروزی مقابل کاستاریکا کمی بازیکنان جوان را دچار غرور کرد و ما دیدیم در بازی برابر زامبیا و پرتقال پیروزی را با شکست به خاطر همین غرور عوض کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیرعامل باشگاه استقلال توانسته است عملکرد خوبی در این باشگاه داشته باشد یا خیر، گفت: افتخاری یکی از مدیران قدیمی فوتسال و فوتبال ما است. وقتی استقلال در نتیجه گیری موفق است این نشان می دهد که او هم عملکرد خوبی در استقلال داشته است امیدوارم بتواند تا پایان فصل همین روند را ادامه داده تا آبی پوشان بتوانند به قهرمانی در لیگ هفدهم دست پیدا کنند.

همدانی در پایان درخصوص شرایط گسترش فولاد تبریز گفت: قرار است از ۲۱ خردادماه تمرینات تیم آغاز شود. چند بازیکن مدنظر را جذب کردیم و به شما قول می دهم امسال گسترش فولاد متفاوتی را نسبت به فصل گذشته شاهد خواهید بود.