بازیکن جوان پرسپولیس :رقابت با وجود بازیکنان ستاره واقعا سخت است

رضا کرملاچعب که سابقه بازی در تیم های ملی نونهالان ، نوجوانان و جوانان و همچنین تیم های جوانان فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان را در کارنامه دارد سال گذشته به تیم پرسپولیس پیوست تا به قول خودش این ریسک بزرگ را برای موفقیت های آتی بپذیرد.

کاپیتان سابق تیم ملی جوانان  گفت : تصمیم خودم بود با وجود ریسک به پرسپولیس بیایم. ریسک به این دلیل که می دانستم با وجود علی علیپور ، وحید امیری و البته مهدی طارمی شاید آنچنان نتوانم بازی کنم. البته خوشحالم توانستم ٩٤ دقیقه بازی در ترکیب تیم را تجربه کنم که البته از این لحاظ خدا را شکر می کنم. همیشه سعی کردم به صلاحدید مربی احترام گذاشته و فقط به صورت حرفه ای تمرین کنم.

رضا کرملاچعب همبازی امید نورافکن در تیم ملی جوانان بود و در مورد سوال ما در مورد اینکه چه شد که امید نورافکن بیشتر دیده شد و پیشرفت قابل توجهی داشت گفت: طبیعی بود ، در اوایل فصل استقلال شرایط زیاد خوبی نداشت و ما برای قهرمان شدن تلاش می کردیم . استقلال آن روزها ترکیب های مختلف را امتحان می کرد و به نوعی جوانان تیم فرصت بازی پیدا می کردند و شاید این دلیلی بر این بیشتر دیده شدن و پیشرفت امید باشد ولی رقابت در پست من و با وجود بازیکنانی که گفتم واقعا سخت بود .

کرملاچعب افزود: خوشحالم که به مرحله یک چهارم جام باشگاه های آسیا رسیدیم و صد البته بسیار خوشحالم که یک قهرمانی با تیم محبوبم در کارنامه دارم. همچنان سخت تمرین می کنم تا بتوانم خودم را آنطور که باید و شاید ثابت کنم.