پشت پرده برکناری احتمالی منصوریان و افتخاری

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است وزارت ورزش و جوانان به زودی در هیئت مدیره استقلال تغییراتی ایجاد کند و این احتمال وجود دارد در نهایت تغییرات به برکناری افتخاری و پس از آن کنار رفتن منصوریان ختم شود.

با این وجود هنوز منصوریان از آینده خود خبر ندارد و در همین راستا نیز امروز هواداران مقابل وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کردند تا به این ترتیب نسبت به ضعف مدیریت در استقلال اعتراض کنند.
 
به طور حتم با روی کار آمدن اعضای جدید هیئت مدیره در باشگاه استقلال، تغییر مدیر عامل در دستور کار قرار می گیرد و سرمربی خارجی نیز جایگزین منصوریان می شود.
این طور که شنیده می شود اعضای جدید هیئت مدیره استقلال به دنبال این هستند تا یک مربی خارجی تمام وقت را برای هدایت این تیم انتخاب کنند.
اعضای احتمالی جدید هیئت مدیره استقلال بر این باورند که مربی خارجی کاری به لابی و لابی گری ندارد و بازیکن را با توجه به توانایی هایش در اختیار می گیرد با توجه به این مسائل مدیران جدید باشگاه استقلال به دنبال مربی خارجی هستند تا تمام وقت در اختیار باشگاه و تیم باشد.
از طرفی از نظر خیلی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال، معمولا مربیان داخلی حرفه سرمربیگری برایشان اهمیت چندانی ندارد و  این مساله بدان معناست که مربیان ایرانی به دنبال مشاغل دیگر خود هستند و همین موضوع آنها را از تیم دور می کند.
این در حالیست که طبق باور استقلالی ها، مربی خارجی بر خلاف داخلی ها تنها به هدایت تیم می اندیشند.
با این تفاسیر می توان گفت بررسی وضعیت مربیان خارجی برای حضور در استقلال در دستور کار مدیران جدید هیئت مدیرهقرار می گیرد و به طور حتم پس از تغییرات و برکناری مدیر عامل فعلی، جایگاه منصوریان نیز به خطر می افتد و به راحتی مربی خارجی جایگزین می شود.