مجتبی جباری به استقلال بازگشت

به این ترتیب مجتبی جباری با جدایی احتمالی هرایر مگویان، هجدهمین بازیکن لیست استقلال خواهد بود. جباری که محبوبیت فوق العاده ای میان هواداران استقلال دارد، بعد از پایان لیگ دوازدهم از استقلال جدا شد و بعد از حضور کوتاه مدت در سپاهان، سه فصل و نیم در فوتبال قطر حضور داشت اما در پایان فصل گذشته از الاهلی جدا شد.

جباری که استقلالی ها با لقب زیدان آسیا او را می شناسند، از محبوب ترین بازیکنان استقلال در 10 سال گذشته است که در تمامی قهرمانی های استقلال نقش پر رنگی داشته است. حضور جباری در استقلال وزن تیمی شاگردان منصوریان به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و استقلال با در اختیار داشتن چهره ای با محبوبیت جباری در فصل پیش رو قطعا حمایت بیشتری از سوی هواداران خود خواهند داشت.

جباری پیش از این اعلام کرده بود در صورت حضور در استقلال بعد از یک فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و حالا این شانس را دارد تا با پیراهن استقلال از این تیم خداحافظی کند. هافبک شماره 8 استقلالی ها که با درخشش خود جشن خداحافظی منصوریان از فوتبال را با جشن قهرمانی در جام حذفی همزمان کرده بود، حالا با اعتماد منصوریان این شانس را دارد تا آخرین حضور خود در مستطیل سبز را با پیراهن تیم محبوب خود به پایان برساند.