وضعیت تیم امید ایران از زبان پیروانی

امیرحسین پیروانی در نشست خبری قبل از دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا که در قرقیزستان برگزار می شود، گفت: قبل از هر چیز از کنفدراسیون فوتبال آسیا، مردم قرقیزستان و مسولان برگزاری این رقابت ها تشکر می کنم.                

وی ادامه داد: تیم من از نظر فنی و ذهنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد چون با تمام توان کار کرده ایم. امیدوارم بهترین عملکردمان را داشته ایم. بازیکنان ما جوان اما باتجربه هستند چون دو ماه پیش در جام جهانی جوانان شرکت کردند.   

سرمربی تیم امید ایران در ادامه نشست خبری امروز خود عنوان کرد: برای مربیان عمان و قرقیزستان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم امید ایران در ادامه این نشست خبری عنوان کرد:خوشحالم که فوتبال در قاره آسیا در حال پیشرفت است.این اتقاق در ایران رخ داده است.تیم های ما به جام جهانی رفته اند.فوتسال ما سوم جهان شده است.در رنکینگ فیفا در رده نخست قرار داریم.همین پیشرفت ها است که به ما اعتماد به نفس داده است با تیم زیر ۲۳ سال در این مسابقات حاضر شویم.برای آینده و پیشرفت فوتبال بازی می کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری پیرامون اینکه چرا بازیکنانی نظیر سعید عزت اللهی به این مسابقات نیامده اند بیان داشت: من از سوال شما و اطلاعاتی که از فوتبال ایران دارید تشکر می کنم. اما تیمی که اینجا هست در غیاب ستاره های تیم ملی و همچنین بازیکنی نظیر امید نورافکن که در جام جهانی حضور داشته است به میدان می رود. بازیکنان ما زیر ۲۰ سال هستند و دلیل این مساله هم این است که به آینده و المپیک فکر می کنیم.